A Riot Gamest ugyan hiába tartja el magabiztosan a League of Legends évek óta, a cég nemrég portfólióbővítésbe kezdett. Ha másért nem, hát azért, hogy a nevükben a „Games” megfeleljen a valóságnak. A bővítés első képviselői az auto-chess Teamfight Tactics és a Legends of Runeterra, de van még bőven újdonság a csapat tarsolyában. Az egyik ismert jövőbeli projektjük a Project A, amely a CS:GO és az Overwatch metszetére hasonlít leginkább, de eddig egy fejlesztői videón kívül többet nem láthattunk róla.
Ugyan egy hivatalos ismertetőre még mindig várhatunk, nemrég a Riot főhadiszállásán járt a CS:GO-kommentátor és egykori profi játékos Henry Greer (avagy HenryG), aki hosszas tweetfüzérben írta le a tapasztalatait a titokzatos játékról.
Az egyik első részlet, amit elmondott a Project A-ről, hogy élményben nagyon hasonló a CS:GO-hoz. Körökre osztott, öt-öt elleni lövölde, amely a hero shooterek jobb elemeit is felhasználja. Ugyanakkor a különböző képességeket nem afféle szuperkombó elemeinek kell felfogni, hanem a taktikázás eszközének. Ezeket a képességeket a körök elején meg kell venni, ahogyan a fegyvereket is. Ugyanakkor a játékos nincs rákényszerítve a használatukra, aki ügyes, azok nélkül is tud nyerni.
A Project A eddig kész verziójában 12 kört kell megnyernie az egyik csapatnak, félúton pedig felcserélődnek a védekező és a támadó szerepek. HenryG leírása szerint a legtöbb fegyver képes egy lövéssel ölni, ha jól használják, így nincsen egy-egy kiemelten erős karakter. A pályadesign is a Counter-Strike-ra emlékeztette.
HenryG megígérte, hogy a jövőben többet is mondhat a játékról (és tartalmat is gyárthat róla), de az első élményeit mindenképp pozitívnak összegezte.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.