Komoly üzlet az esport, főleg, ha az egyik legnagyobb nézőközönséggel rendelkező játékról van szó. Már évek óta bevett szokás, hogy a League of Legends legnagyobb bajnokságain óriási világmárkák szponzorálják a csapatokat, idén nyáron azonban új reklámlehetőségek nyílnak meg a csapatokat és az eseményeket támogató vállatok előtt.
Június 13-án megkezdődik a League of Legends Championship Series Summer Split, ekkor pedig egy új kozmetikai változtatásra lehetnek majd figyelmesek a meccsnézők. A Summoner's Rift területein itt-ott láthatunk majd különféle zászlókat és transzparenseket, amelyek gyakorlatilag a futballpályák szélén is látható reklámfelületek funkcióját töltik majd be. Érdemes megemlíteni, hogy ezek a reklámok kizárólag a nézők előtt jelennek meg.
Az újítással várhatóan a Riot Games, a profi csapatok és a szponzorok is jól járnak majd, hiszen az új vizuális elemekkel szó szerint szem előtt lesznek a támogatók, ezzel is megnövelve a komolyabb bajnokságok reklámértékét.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.