Május 20-án megjelent az Amazon Game Studios és a Relentless különös csapatalapú shootere, mi pedig a premier előtt egy héttel lelkesen számoltunk be annak három különleges játékmódjáról. Az Alpha Hunters battle royale-szerű mérkőzéseket ígért nyolc kétfős csapat közt, a Harvester Command két nyolcfős csapatot eresztett egymásnak egy területfoglalós játékmódban, a Heart of the Hives pedig egy PvPvE-játékmód, ahol nem csak egymással, de hatalmas szörnyetegekkel is megküzdhetnek a játékosok.
Nem ok nélkül használtam a múltidőt az előbbi két játékmódnál, a fejlesztők ugyanis mindössze két héttel a megjelenés után úgy döntöttek, hogy hamarosan megválnak az Alpha Hunterstől és a Harvester Commandtól. Az ok egészen egyszerűnek tűnik: a meccsek oroszlánrésze a sokkal egyedibb Heart of the Hives módon zajlik, a Crucible játékosközössége kis túlzással magára hagyta a kevésbé különleges játékmódokat.
A fejlesztők a saját bevallásuk szerint így jóval fókuszáltabban dolgozhatnak majd a játék fejlesztésén, olyan változtatásokat és újdonságokat mutathatnak be a későbbiekben, amelyek ténylegesen a játékosok hasznára válnak majd. Hogy mit jelent ez a közeljövőben?
A csapat elsősorban az olyan kötelező fícsörök implementálásán dolgozik, mint a voice chat, a játékok feladásának lehetősége, hatékonyabb pingelési rendszer, minitérkép, illetve egy jobb módszer a tétlen játékosok büntetésére. Ezt követi majd a pálya, illetve az ellenfelek átdolgozása, a custom game-támogatás, illetve a kiterjesztett közösségi funkciók.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.