Az id Software egyik fejese, Todd Hollenshead részletesen ecsetelte a PC-n egyre nagyobb teret hódító kalózkodás hátrányait.
Az id Software egyik fejese, Todd Hollenshead részletesen ecsetelte a PC-n egyre nagyobb teret hódító kalózkodás hátrányait.
Todd elmondása szerint az id továbbra is elsődlegesen PC-re fejlesztő cég marad, azonban a platformon elterjedt warez miatt üzleti okokból "betörni" kényszerültek a konzolok piacára: ennek köszönhetően készül például Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra az Enemy Territory: Quake Wars - konzolokon is népszerű persze a kalózkodás, viszont jelentősen kisebb mértékben, mint számítógépen. Todd tehát igazolta a sokak által emlegetett megállapítást: a PC-s játékipar hanyatlását a warez okozza!
Mindannyian hatalmas legények vagytok, de ha összeadnám az életkorotokat, fogadok, hogy összesen tenne ki 20-at... Az óvodás olvasókat pedig nem szeretjük.
A témához meg még annyit h a warez egyetlen megoldása (sztem) az árak csökkentése lenne. Vennék én játékot de ha nincs rá pénzem....Akkor ne játszak? Warez nélkül nem lenne annyi gamer amennyi most van. Szemétség h a játék fejlesztők csak a gazdagokra összpontosítanak és leszarják h a kevésbé gazdagok meg e tudják venni a gameket. Ha levinnék az árakat, én bizony megvenném a játékokat, csak az a gond h ez nem fog bekövetkezni így én is maradok a wareznél. Az MMO-k úgyis kifognak jönni PCre szal az az ami engem igazán érdekel.
és GTA4 lesz PC-re akár beleőrülsz, akár nem..
A cs-t és a wow-ot... se nyomják sokan warezzal.
Márcsak a Crysis hiányzik a sorból...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.