Sokáig a Halo Infinite jelentette az egyik legfőbb kapaszkodót az Xbox Series X mellett, nemrég azonban a Microsoft elhalasztotta az új konzol nyitócímének megjelenését, ami így csak 2021-ben láthatja meg a napvilágot. A Microsoft-ügyekben járatos Thurott.com szerkesztői utánamentek kicsit a döntés hátterének, és összefoglalták, hogy mi vezetett a játék csúszásához.
Mind tudjuk, hogy a Halo Infinite gameplay demója nem aratott osztatlan sikert, ez azonban csak az utolsó csepp volt a pohárban, a fejlesztés eleve nem haladt gördülékenyen, és ennek az első jelei már a tavalyi E3 előtt látszódtak. A hírek szerint az egyik legnagyobb probléma, hogy a munkálatok jelentős részét külsős cégeknek szervezték ki, ami egyáltalán nem szokatlan húzás az AAA-címek esetében, csakhogy itt állítólag szokatlan mennyiségű feladat landolt házon kívül, a különböző cégek munkájának összehangolása pedig rendkívül nehéznek bizonyult.
A Thurrott erre példaként a tavalyi E3-on levetített előzetest hozta fel, ami szintén egy külsős csapat munkája volt: habár a videó a játék motorjával készült, a ténylegesen játszható anyaggal - és ahogy láttuk, a legutóbbi gameplay demóval - sem sikerült ilyen grafikai minőséget hoznia a fejlesztőknek, így a játékosok elvárásait is feleslegen tolta az egekbe. A Thurrott szerint egyébként is jellemző volt, hogy a marketingesek és a fejlesztők "két külön bolygón éltek".
A nehézségekre a hírekből és a pletykákból lehetett következtetni, de ezeket a Microsoft és a 343 Industries rendre elütötte valami sablonközleménnyel, vagy cáfolta. A tavalyi év végén a Halo Infinite több vezető pozícióban lévő munkatársa is elhagyta a céget (ezekről itt és itt írtunk), és többször felröppent az a hír is, hogy a játék kampányát és multiplayerét külön adnák ki, hogy be tudják fejezni a munkálatokat időre. (Utóbbi hírt a 343 Industries közösségi menedzsere konkrétan cáfolta, hogy aztán az Xbox feje, Phil Spencer beismerje, valóban fontolóra vették ezt a lehetőséget.)
Az egyik informátor szerint a hányatott sorsú Halo-tévésorozat is nehezíti a dolgukat, a menedzsment figyelmét ugyanis rendre elterelik az adaptáció munkálatai.
Úgyhogy Kawa nem az van, hogy tendenciák vannak, amitől kiveszik az értelem és a konstruktivitás egy beszélgetésből, hanem egész más. Veled, pl majdnem 100%-ban egyezik a véleményünk a Nintendo Switch-ről. Tehát ha mondjuk kiderülne itt az oldalon, hogy mind a ketten vettünk és még fent is lennél face-n vagy bármelyik launcheren (no Epic, no friendship), akkor azzal keresnélek meg. Kvázi kizárt, hogy bármin veszekednénk. Egy privát beszélgetés az nem a netes komment szintjén van és egy adott játékról úgy folyik a diszkurzus, hogy annak semmi köze a platformokhoz még akkor sem, ha tudjuk, hogy a másik egy másik platformon nyomja ugyan azt.
Ez szerintem inkább felemelkedés a kommentszekciós okos háborúk és rinyálások szintjétől és pont hogy nem egy értékvesztés bármiben is.
Pár havonta amikor beszélgetünk, az első kérdésed, hogy hogy vannak a gyerekek, minden rendben van e stb. Fordítva én is. Persze mindketten tudjuk, hogy valami játékkal kapcsolatos dolog, ami miatt felkerestük egymást és az lesz a beszélgetés vége, de a kötelező általános intelligenciát megkövetelő eszmecsere megvan. Ennek így is kell lennie.
Visszatérve én sosem írtam rád, hogy ajnározzam a TloUs2 játékot, te pedig sosem írtál rám, hogy lehod a sárga földig a lasztofLófaszt.
Na ez az amit tudok tisztelni egy emberben és ezt nem értik meg sokan. Kerüljük a témát mert nem vita lenne hanem cicaharc. Te túlságosan lehúznád én meg túlságosan elfogult, pozitív véleményre fognám. Akkor inkább hagyjuk a francba 'aztán beszélgessünk olyanról ami mindkettőnknek jó avagy rossz.
"Utálom, hogy az ember már őszintén meg sem mondhatja a véleményét, mert akkor vagy hater vagy fanboy."
Nem kifejezetten rád értve, de azért látod te is az összefüggést a kettő között. Ezen az oldalon mindig is úgy ment, hogy ha valaki ps fan és rühelli az összes szaros csíter pc-st és a felháborítóan szar microsoft-ot, akkor az egy kulturált és elfogadható véleménnyel reendelkező illető. Ha meg valaki nem áll be a sorba és mást mond, akkor meg elvetemult hater. Amíg ide van helyezve a középpont és ébresztőre kelnek reggel a full normálisak, hogy a másikat hazugnak nevezzék meg leszarozzák a gagyi videojátékuk miatt, ez nehezen fog változni.
Amit meg Godach írt, mit vártok, vagy mit gondoltok? Valaki szerint az lenne a normális, hogy beszélsz valakivel pár havonta egyszer egy chat ablakban és rögtön azzal kezdesz a "jól vagy?" helyett, hogy nekiállsz fikázni a gépet, amin éppen játszik? Vagy szerintetek az lenne a normális? Mert aki szerint igen, az elég nyomi egy illető.
Ha valakit játékokon belül nem érdekel a PS, akkor bizony nem hozom fel. Ahogy Usagit sem traktáltam a TheLastOfUS2-vel, mert tudtam milyen véleménnyel van a játékról. Én ezt inkább toleranciának hívnám, de részemről lehetek hülye is...
Viszont Usagi véleményét az övéhez viszonyítani, nem kicsit túlzás. Usagi a ps-t is sarazta már jó sokszor, mégsem haterkedést éreztem a szavaiban, hanem őszinte véleményt, néha objektívat, néha szubjektívet, de semmi utálatot egy bizonyos márka iránt. Ő a helyes meglátást követi és szigorúan tárgyként kezeli ezeket a cuccokat. A tárgyakat pedig bármikor lelehet váltani.
Én vagy egyetértek vele, vagy nem, de a videojátékok és konzolok egy olyan téma, ami nem érint érzékenyen, mert csak egy szaros hobbi, semmi több. A fejemben nem fordulna meg, hogy egy ilyen témát azért kerüljek egy emberrel, nehogy összevesszek vele.
Fast & Furious Crossroads-t megvetted már?
Nagy TV-n szoktunk filmezni (mivel a Plex) nem hajlandó PS-én működni, így ha a második kijelző aktív, valamiért fagy a játék. Szóval egyszerűen, csak ki kell kapcsolnom a Tv-t. (véletlen jöttem rá)
Ja, hogy előre azt mondták, hogy kurva jó lesz a grafika? Te elhitted? Vagy itt mindenki elhitte? Miért, mi mást mondtak volna, azt hogy szar lesz...?
A fejeseket viszont nem értem.Ránézve erre a Halo-ra konkrétan egy látássérült is megmondta volna nekik,hogy ez mostani generációs szemmel is okádék.A Gears 5 például ennél jobban néz ki,pedig az nem next-gen csodának készült.
Nem tudom hogy működhet náluk a fejlesztés,de az biztos,hogy nagyon gatyába kell rázniuk a fejlesztő csapataikat.
Bar jobb is hogy One-ra nem jon mert kinszenvedes lehet egy 7 eves hardverre programozni
Nem mondok mar semmit inkabb, plusz One portot is torlik allitolag... Phil spencer meg a M$ vegleg elasta magat nalam
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.