Ahogy a pletykák és szivárgások megjósolták, a Ubisoft bemutatta a Prince of Persia: The Sands of Time remake-jét a Ubisoft Forwardon. A herceg kalandjait teljesen újraalkották, friss látvány és játékélmény vár majd minket.
A Ubisoft oly sok évnyi rajongói könyörgés után végre újra elővette és leporolta a Prince of Persia-franchise-t. Ugyan az új részért imádkozók szavai egyelőre nem hallgattattak meg, a 2003-as The Sands of Time már biztosan megkapja a maga remake-jét – és reménykedjünk, hogy a trilógia többi darabja sem marad ki a buliból. A remake új látvánnyal és frissített játékélménnyel érkezik majd 2021. január 21-én PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Siman legjobb resze volt szerianak es eleg nehez is volt szerintem, foleg ahogyan haladtal elore a jatekban, meg agyalni kellett benne azert a fejtoroknel.
A 3. is tetszett de az mar jobban elment h&s iranyba.
ott van pl a herceg arca egyrre két dolgot kell megoldani, hogy hasonlítson is az eredetire, meg hogy élethűbb is legyen szerintem ez borzasztó nehéz, anno kb 10 éve láttam egy videót amiben éppen azt fejtegették, hogy minél közelebb jut a technika ahhoz hogy szimulálja az emberi arcot, annál több apróság szúr szemet az embernek, pl a szemek mai napig nem tudják tökéletesen élethűen megoldani, a legnagyobb cégek sem, ezért gyártanak annyi CGI rajzfilmet, és ezért nincs Final fantasy-szerű "élőszereplős" CGI film, mert kilóg a lóláb és hiteltelen az egész
magam részéről pl ezért nem szeretek olyan játékkal játszani ahova bemodelleznek egy igazi színészt, meg nekem egy játék legyen olyna mint a Beyond Good and Evil hogy nem rajzilm, de nem is realisztikus, látom rajta hogy játék, egyik legnagyobb problémának tartom az ilyen Arma-féle realizmussal operáló lövöldéket, hát az már majdnem olyna mintha a seregben kapnád a kiképzést... és akkor ez egy játék
úgyhogy most meg is néztem még egyszer a trailert, és direkt néztem az arcát, raktak rá ráncokat, meg a szemét mélyítették, másmilyen a szemöldöke, vagyis adtak helyet annak hogy lehessen támadni :D aztán a fene se tudja, lehet ebből még delay, meg lehet le is cserélik
vagy megint az van hogy nem tehetséges emberek ülnek a megfelelő helyen, lásd az ÍR fiaskóját, amikor egy srác megcsinálta otthon jobban a deep faket mint a Netflix, vagy a hamvába halt Tomb raider 2 remake, amit egyetlen gyerek csinált, de a Square inkább rászólt, hogy sürgősen fejezze be, pedig az rohadt jól nézett ki
de amúgy nekem tökre tetszik az arca meg a mimikája, a Forgotten sandses nah az nagyon nem tetszett, meg ahogy ugrott abban a játékban, de azon látszott hogy egy lélektelen csak és kizárólag a film miatt elkészített cucc volt, és BÁR annyi probléma lett volna vele hogy szar a herceg arca...
viszont most hogy kijátszottam elolvastam róla mik voltak a vélemények, és meglepődve tapasztaltam hogy többnyire pozitív dolgokat írtak, mert a grafikája 2010-es standardokhoz megfelelő volt... tehát megint ott tartunk hogy a grafika a legfontosabb mert elvégre amiatt veszünk félmilliós gépet
ha valamire ráférne a grafikai ráncfelvarrás az pont a WoW lenne, és még mindig játszanak vele vagy 5millióan
annyira tudják nyomni az észt a foltelből, hogy az eszem meg áll, az lett a divat, hogy holnapi játékokkal akarnak tegnap, aztán megy rá steamen a dislike, 2 óra gameplay után
szerintem a Resi 2 a kirívó példa, nagyon örültem a pc-sítette Jill Valentine-nak, tökig beöltöztetve, meg a sok változtatásnak, de a lényeg, hogy 60 fps-ben futott
jelenleg Resi 4-et szeretne a nép, amikor az meg kijött azt szarozták, hogy megölte az egész széria hangulatát, miközben lényegében forradalmasította az egész tps-akció játékokat
azt se tudják az emberek hogy mit akarnak, lásd a Last of Us 2 példát, a grafikát könnyű fikázni azt látod, de szerintem nem csak grafikából áll egy játék, az Ubisoft meg fele annyi genyóságot művelt még mindig mint az EA vagy az utóbbi időben a Blizzard, simán játszottam bődületes csúnya játékkal, és egy óra után beszippantott és már szartam a grafikára,
legyne fasza az irányítás, ne legyen olyna elbaszott a kamera mint az eredetiben, esetleg visszahívhatták volna hozzá Mechnert, mert láthatóan nélküle nagyon nem tudták miylne irányba is vigyék a sorozatot, jó annyit elismerek hogy Ubisoft India dolhozik rajta, és a végén még táncolni fognak a craditsnél, és az tényleg nem lenne jó
Koszonjuk Ubifos
Ezt nem lehet arra fogni hogy ilye az árt style. Ez egyszerűen gagyi, férc munka a grafikusok részéről. Függetlenül az art direkciótol.
https://www.youtube.com/watch?v=abXW5f_Jn10
Nem azzal az emberrel van a baj aki nem elégszik meg azzal ha valami félmunkát raknak le az orra elé, inkább azzal aki szó nélkül tűri és még kér belőle repetát...
ott van pl a Tomb Raider, 96-ban mindenki oda volt meg vissza tőle, közben meg miért volt rohadt nehéz? hát az irányítás miatt ami nem igazán volt kiforrott, meg mert nem volt minden sarkon quicksave, 2006-ban mikor megcsinálták a remaket/remastert tök jó volt de megrengette a talajt? nem igazán az új trilógia meg rohan az Uncharted után, ami az egész ötletét ebből vette
a Resi 1 remastere is leginkább azért volt jó, mert lehetett vele játszani modern gépeken, de a játékmenet??? nem véletlenül áll a steamen ilyen 20% körül a végigjátszások száma, ez ma már nagyon nem frankó, ki bírja ezt idegekkel?
vagy ott van az Outcast ami anno egy formabontó játék volt, közben megcsunyult, lett helyette ezer másik open world cucc, és a reboot/remake hát inkább lett közepes, pedig azzal aztán szöszöltek évekig
ezeket a játékokat nem új játékosoknak gyártják, hanem aki nosztalgiázni akar, vagy mert hat órát kell vele molyolni hogy elinduljon a modern rendszereken, legritkább esetben lasszóznak be vele fiatalokat, mert ők másokkal játszanak, a legtöbbüket nem is érdekli mi volt a 90-es de már a 2000-es években se
meg moba játékok vannak, meg e sport, meg az egész játékipar átalakult egy gusztustalan pénznyelő gépezetté, itt a legutóbbi példa a Last of Us 2, első nap már megjelentek a fikázók, mert ők így elképzeltek valamit, aztán nem azt kapták, és akkor csodálkoznak hogy a Valve sose készít már HL3-at, minek úgyis leköpködnék
ebben mondjuk a hírportálok is hibásak, meg az egész internet, állandóan dobálják a legapróbb hírmorzsákat, a várakozás meg növekszik, mondjuk az se teljesne normális aki mindent elolvas egy játékról, és
jah és azért van ám egy nagy különbség, én ugyanolyan embereknek szólok be mint aki én is vagyok, ezek a fanyalgók meg egy cégnek akit egyébként utálnak (bár tudnám miért? lehet az UBI mostanában egy kretén lett de elég játékot adtak a világnak hogy bármit meg lehessen bocsátani nekik,) de eddig máshol se olvastam mást mikor jön már valami PoP témában, most jött most meg nem jó, mert szar a grafika, hirtelen mindenki játékdesigner lett
Ubi helyében kiírnék egy szavazást, hogy na mi ezt gondoltuk Pop témában egyik választás, hogy ez lesz, másik hogy egyáltalán nem lesz semmi :D
lentebb valaki kérte hogy legyen Spliter Cell remake? minek, az is ilyen lenne, legutóbb a Rogue Trooper kapcsán olvastam hogy ezt ugyan minek remakelték, mert már akkor se volt egy nagy eresztés
szóval az egy bődületes hülyeség, hogy egy remake/remastertől az ember megint világmegváltást várjon, mert nem fog jönni
és már elnézést de ezt leginkább érvelésnek hívják, nem acsarkodásnak, és főleg nem olyan köpködésnek, mint amit itt egyesek leműveltek
Anno a PoP 1 nagyon szép játéknak számított, a kor egyik csúcsa volt többek között grafikailag is, ez most egy gyenge középszer / elavult szar, pre-alpha ide vagy oda, ha nem változtatnak alapjaiban, nem lesz 1 eye candy, ami érthető módon csalódás.
1 teljesen biztos vagyok benne hogy enm lesz 60 euro, hiszen remake/reboot, még a nagyon éhes Blizzard se ennyire árazta a Refoundeot
- a külföldi oldalakon már ilyeneket böfögnek fel hogy jaj miért indiaia Farah hangja, anno mindenki azért cikizte merthogy welsi kiejtéssel beszélte az angolt...
- grafikai téren meg szerintem szándékos ez a fajta megközelítés, mert az első játéknak az adta a báját, hogy nem realisztikus, hanem inkább ilyen rajzfilmes, mesés beütéssel rendelkezett, a többi meg annyira ragaszkodott a zordabb, komorabb, eredeti megközelítéshez (főleg az az istenverte WW) hogy sikeresen el is tüntették a misztikumot, meg a játékosságot,
- én az eredetit nagyjából 20* tuti kijátszottam, majdnem minden évben elővettem, (legutóbb pont egy hónapja toltam végig) szerintem ritka jól öregedett, utána végre kijátszottam a Forgotten Sandst és jobban nézett ki? persze? és ettől jobb játék lett? hát nagyon nem
Szóval szerintem várjuk meg a januárt, én amit ebből láttam, nagyon tetszik hogy egy az egyben ugyanolyanok maradtak a pályák, csak HD lesz kicsit több minden envorinmental stuff. Remélem lesz valami gomb is mint a Command & Conquerben hogy lehet majd váltogatni a régi meg eközött :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.