A Nioh-sorozat rajongói számára talán a legfontosabb fejlemény az, hogy a Team Ninja egyelőre nem számol a Nioh harmadik részével. Fumihiko Yasuda erről a The Gamernek beszélt: "A Team Ninja most új címekre szeretne koncentrálni, szóval nincs tervben a Nioh 3 jelenleg, viszont miután befejeztünk néhány új projektet, és több tapasztalatot szereztünk, szeretnék majd visszatérni a sorozathoz valamikor."
A Nioh-sorozat jelenleg két fontosabb megjelenés előtt áll, hiszen február 5-én érkezik a Nioh 2 PC-s változata, illetve a két játék remasterelt kiadása PS5-re - ezekre a PS4-tulajok ingyenesen frissíthetnek majd. A Video Games Chronicle-nek tett nyilatkozat alapján az xboxos verziók sincsenek tervben, de ez persze nem meglepő, elvégre nyugaton a Sony adta ki a sorozatot, sőt a tesztelési munkálatokban is részt vett a cég.
Yasuda emellett arra is utalást tett, hogy hamarosan viszontláthatjuk a Ninja Gaiden-sorozatot: "Semmi konkrétat nem tudok most bejelenteni, de ha a Ninja Gaiden nem lenne, a Nioh sem készülhetett volna el, szóval az a sorozat rendkívül fontos a Team Ninja számára. Habár bejelentenivalóm nincs egyelőre, figyeljétek a híreket a közeljövőben!"
Mielőtt persze túlzottan belelkesednének a rajongók, érdemes megjegyezni, hogy Yasuda valószínűleg nem a sorozat folytatására gondolt, hanem a tavaly szeptemberben már kiszivárgott Ninja Gaiden Trilogy érkezésére: az akkori infóink szerint a csomag PS4-re és Switchre jelenik majd meg, és a Ninja Gaiden Sigma, a Ninja Gaiden Sigma 2, valamint a Ninja Gaiden 3: Razor’s Edge játékokat foglalja magába.
Végül Yasuda a next-gen konzolokról is szót ejtett, pontosabban a PS5-ről, amit a Nioh kapcsán már élesben is tudtak tesztelni. A direktor a masinában rejlő SSD-t és az ennek köszönhetően felgyorsult töltési időket emelte ki pozitívumként, ami azért is fontos, mert a Team Ninja régóta szeretne előrukkolni egy nyitott világú játékkal, az új hardver pedig végre "megadja nekik ezt a lehetőséget".
Ez alapján tehát nagyon úgy tűnik, hogy a csapat a következő projektjével open world-vizekre evez, és bár részleteket nem tudott mondani ezzel kapcsolatban, az egyik mondata azért árulkodik arról, hogy mi lehet majd a fő csapásirány: "Eddig nem láttunk olyan nyitott világú játékot, ami különösebben intenzív lett volna, amelyik az elejétől a végéig akciódús maradt. Szeretnénk beleállni ebbe a jövőben, és ebben az értelemben csavarnánk egyet a műfajon."
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.