Gorien kollégánk a tesztjében már beszámolt arról, hogy milyen meglepően nagyszerű lett a Deep Rock Galactic - még a tavalyi év legjobb játékai közé is beválogatta az idegen planéta kincseit bányászó törpök kalandját. A számok pedig azt mutatják, hogy az értékelése nem volt alaptalan, az experimentális, korábban hosszasan csak Early Accessben elérhető játék ugyanis mára több mint kétmillió vásárlóval büszkélkedhet.
Csak hogy képben legyünk a Ghost Ship Games eredeti elképzeléseivel: a csapat kezdetben úgy számolt, hogy nagyjából 200 ezer eladott példányra lenne szükségük ahhoz, hogy megtérüljön a játék, és hogy lefektethessék a következő projekt alapjait. Ehhez képest 502 ezer kópia talált gazdára 2018-ban, 404 ezer 2019-ben, a 2020-ban, a játék hivatalos megjelenésének évében pedig 1,18 millió példány fogyott belőle.
A Deep Rock Galactic sikereit valószínűleg nagyban megsegítette az is, hogy PC-n és Xbox-konzolokon is elérhetjük azt az Xbox Game Pass rendszerén. Számos játék példája mutatja, hogy a Microsoft előfizetéses szolgáltatása gyakran ugródeszkaként szolgálhat a hagyományos vásárláshoz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.