Idén ünnepli a huszonötödik születésnapját a Tomb Raider-sorozat, a Crystal Dynamics pedig a teljes évet a jubileumnak szenteli majd: különféle közösségi események, múltidézés és még meglepetések is várják a rajongókat 2021-ben.
Az évfordulót beharangozó videóban Will Kerslake direktor is megszólalt, és talán ő szolgált a legérdekesebb mondanivalóval: mint mondta, míg a 2013-ban rebootolt trilógia Lara Croft eredettörténetét mesélte el, a klasszikus sorozat egy már tapasztaltabb, magabiztosabb kalandort szerepeltetett, a jövőben viszont olyan történeteket szeretnének elmesélni, amelyek egyszerre építenek a Core Design és a Crystal Dynamics játékaira, és "azon dolgoznak, hogy egyesítsék a különböző idővonalakat".
A rossz hír az, hogy a közeljövőben még nem igazán számíthatunk bejelentésre tőlük, de ez nem meglepő, elvégre alig pár hónappal ezelőtt került boltokba a legutóbbi munkájuk, a Marvel's Avengers.
A huszonötödik születésnap apropóján egyébként egy Tomb Raider-animesorozat is készül a Netflixre.
Az ilyen örök sorozatoknál szerintem csak jót tesz, ha vannak benne időnként nagyobb szünetek. A játéknak is jót tesz és a játékosnak is. Nekem mind a 3 új rész bejött, de az a játékmechanika már mindent megmutatott magából a végére és a harmadik részre már nem lehetett jobban fokozni, hogy milyen barlangokban, meg milyen szakadékok fölött kell ugrálni. Nagyon szerettem full hard-on lopakodni és a lövöldözés sem volt olyan rossz, viszont a végére ezekkel is telítődtem. A Shadow-ban 6 hónap szünetet tartottam olyan módon, hogy tényleg csak akkor kattintottam rá legközelebb, amikor tényleg volt hozzá kedvem. Pedig marha jó az a rész is, de a végére aztán tényleg teljesen kijátszottam magam az új Tomb Raiderrel. Jöhetne valami új formula pár éven belül, arra viszont simán vevő lennék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.