Miközben a játékosok a Cyberpunk 2077 következő frissítéseire várnak, addig a lengyel csapat kénytelen könnyes búcsút venni az egyik vezetődizájnerétől, Andrzej Zawadzkitól, aki közel nyolc évvel ezelőtt került a stúdióhoz.
Zawadzki még a The Witcher III: Wild Hunt fejlesztésének idején csatlakozott junior pozícióban a CD Projekt RED-hez, ahol azután gyorsan magasra jutott a ranglétrán, hiszen a Cyberpunk 2077 fejlesztése alatt már vezető gameplay dizájnerként munkálkodott. A Twitteren megosztott bejegyzésében megköszönte a kollégáinak az együtt töltött éveket, és elmondta, hogy elérkezett az idő egy új kalandhoz - arról viszont már nem mesélt a posztjában Zawadzki, hogy pontosan merre tervezi folytatni a pályafutását.
#3: Azért szerintem az anyagi siker még attól is függ, mekkora befektetést kell belenyomniuk ahhoz, hogy a presztízsveszteséget korrigálják. Az már most egyértelműnek tűnik, hogy a konzolosoktól hiba lenne a DLC-kért pénzt kérni, miközben a sztori kiegészítőkkel szembeni elvárások sem alacsonyak.
Ha meg a játékkal annyit kezdenek, hogy a teljesítményt vállalhatóvá teszik a konzolokon s aztán lépnek tovább a következő nagy projektre, akkor a játékot védők közül is sokakat elveszíthetnek. Pont ahogy a Mass Effect Andromeda kiegészítőinek a kaszálásával a Bioware is elásta magát kb minden létező ME fan előtt. Szóval ezen a ponton hosszútávú érdekük lehet inkább a No Man's Sky példája után rohanni.
Ez egy őrült! :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.