Noha Hideo Kojima mostanában a Death Stranding: Director's Cuttal van elfoglalva, a következő nagy fejlesztés is a csőben van már, amely a legutóbbi hírek szerint Xbox-exkluzív lehet majd - ez természetesen az összes platformot érinti, amelyet a Microsoft a márka részeként kezel.
A pletykákat a VentureBeat újságírója, Jeff Grubb szállította, aki úgy tudja, a redmondiak és Kojima már alá is írtak egy szándéknyilatkozatot a közös munkáról. Noha ez még nem tekinthető végleges megállapodásnak, mindenképp előrehaladott tárgyalásokat sejtett, Grubb szerint most az ügyvédeken a sor, hogy letisztázzák az együttműködés részleteit.
Grubb ennél többet is mondott: állítása szerint az új játék legalább részben a cloudra készül, ez pedig egybecseng a közelmúlt híreivel, miszerint a Microsoft ráfeküdne a dedikáltan felhős játékok fejlesztésére. Épp ezért érdekes, hogy a redmondiak nem is egy konkrét fejlesztés pitche kapcsán állapodnának meg Kojimával, a cél inkább az, hogy a dizájner kreativitása találkozzon a technológiájukkal.
Az egyezkedés egyébként már hónapok óta zajlik állítólag a háttérben; ki tudja, lehet, komolyabban kellene vennünk, hogy Phil Spencer milyen díszlet elől jelentkezik be az online közvetítéseken?
Kamgecam stbstb te vagy az? :)
Egy valami elismerek ennek az embernek, nagyon jól tudja csavarni a történetet, és tényleg tudd csinálni egy egyedi világot a játéknak. Azonban a játékmenet egy nagy hallom gőzölgő sz*r kupac itt is és a mgs v-ben is. Sétáló szimulátor, utána átmegy Kojima farm szimulátorba... Majd Kojima kamionszállító fiúba, majd Kojima rakodó pókember fiúban Ziplinokon.
Most komolyan tényleg az volt a legjobb ötlete, hogy szórjunk szét családiházakat Amerikában, és ezekhez szállítsunk dolgokat. Ha hatékonyabban akarjunk csinálni grindoljunk rengeteg nyersanyagot útba és sétálgassunk körbe körbe hogy zipline-t rakjunk le, hogy még több nyersanyagot tudjunk farmolni. Emelet 2-3 szállítás után max repuba kerülsz az illetővel és Kojima like farmolásra kényszerit a játékban. Tehát még nem is felszerelést grindolsz, mert azt könnyen megkapod, konkrétan csak pontot +még kis nyersanyagot amit beletöltesz grind hálózatba. Végtére is ez egy játék valamivel el kell ütnöd benne az időt.
Tehát az építkezés abban segít neked, hogy hatékonyabban tudj farmolni a még több épitkezésre, amik egyre drágábbak. Várj ezek még tönkre is mennek... még javítgasd is őket. Kojima szállító javító fiú. Ezen kívül teljesen felesleges, mert nagyon lassú sétával végig tudod vinni a játékot. Ezt még megfűszerezi, hogy a történet nagyon rövid a grindoláshoz képest...
A harc meg inkább csak idegesítő, főleg szállítás közben, ha fent akadsz a BT-n.
Őszintén úgy tudom ajánlani valakinek a játékot, hogy játsszon pc-n trainer-rel, vagy cheat engine-nel. Ha csak nem szereti az ilyen szállító szimulátorokat, akkor semmit nem fog veszíteni a játék élményből. Komolyan akar valaki vele foglalkozni, azért a rövid történetért. Avagy inkább nézze végig youtubon, egy olyan embert aki csak a történetet viszi végig.
A bloodbornerol utoljara 2015-ben jott ki adat, es nem szamoljak a digitalisan ertekesitett verziokat. Nem azt mondom h ettol a death stranding nem sikeres, de a tobbi sem sikertelen.
Gamepass-ban talán kipróbálom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.