Az Electronic Arts a minap konferenciára hívta a befektetőit, hogy beszámoljanak az idei év első üzleti negyedévének alakulásáról. A június 30-ig tartó időszak legnagyobb dobása kétségtelenül a Mass Effect: Legendary Edition volt, amely jócskán meghaladta az előzetes predikciókat a kasszáknál, és a szokásos fejőstehenek mellett kivette a részét a vállalat 1,55 milliárd dolláros bevételéből, amely összességében 6 százalékkal növekedett az előző év adataihoz képest.
Pontos számokat nem ismerünk arról, hogy mégis milyen példányszámban talált gazdára a május 14-én piacra dobott remaster-trilógia, az EA elnök-vezérigazgatója, Andrew Wilson azonban annyit elárult, hogy a csomag jócskán meghaladta a kiadó előzetes elvárásait.
Mindez azért is említésre méltó hír, mivel a Legendary Edition népszerűsége a vállalat és a befektetők számára is bebizonyította, hogy a Mass Effect továbbra is egy erős franchise, amelyre érdemes a jövőben építeni. Ennek kapcsán Wilson említést tett a jelenleg is fejlesztés alatt álló új epizódról, melynek első előzetesét a 2020-as The Game Awards ceremóniáján láthattuk.
... akkor akár Sepárd nélkül is jó lehetett volna.
De nem vót.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.