Az idei Gamescomon mutatkozott be a Marvel's Midnight Suns, ami gyakorlatilag az XCOM-játékok és a Marvel-univerzum eltitkolt szerelemgyermeke. Az RPG-elemekkel tarkított taktikai játékban a jól ismert hősökkel vívjuk majd a körökre osztott csatáinkat, hogy megállítsuk a démonok anyját, Lilithtet.
Tegnap este egy rövidebb és egy hosszabb gameplay-bemutatót is kaptunk az anyagból, amelyekből többek között kiderült, hogy egy kártyákat használó harcrendszerrel lesz dolgunk. A menetek során három hőst vihetünk majd magunkkal, akik véletlenszerűen összeállított képességkártya-csomaggal indulnak csatába. A kártyák folyamatosan fejleszthetőek majd, és nem csak az ellenfeleket támadhatjuk velük, hanem a környezet adottságait is kihasználhatjuk: például ha egy üzemanyagtartályba lövünk, a robbanás nagyobb sebzést okozhat.
A harcok során fontos lesz a csapattagok képességeinek összehangolása és a közös támadások kihasználása; a megfelelő hatékonyság érdekében természetesen okosan kell kiválasztanunk, hogy mely hősöket szeretnénk bevetni. Ezek a képességek szintén fejleszthetők, méghozzá azokban a szegmensekben, amikor szocializálódhatunk a karaktereinkkel - egy központi hubnak tűnő helyszín is felbukkant a videókban, ahol feltételezhetően a hőseinkkel pihenhetünk meg két bevetés között.
A Marvel's Midnight Suns megjelenése valamikor 2022 márciusában várható PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re és Nintendo Switchre. A fejlesztők leszögezték, hogy nem lesznek loot boxok és a kártyás mechanikához köthető mikrotranzakciók a játékban, kizárólag kozmetikai kiegészítőket vásárolhatunk majd valódi pénzért.
Mi az értelmezhető forrás? Kotaku, metacritic vagy rokpépersotgán?
(:
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.