Ahogy mi is megírtuk, múlt héten kezdtek el pletykálni róla, hogy a Heavy Raint, a Beyond: Two Soulst és a Detroit: Become Humant is jegyző Quantic Dream Star Wars-játékon dolgozik: a csapat állítólag azt követően állapodott meg a Disney-vel erről, hogy lejárt a szerződése a Sonyval, a tényleges munka pedig másfél éve zajlik.
A hírekhez a Kotaku is hozzátette a magáét, igaz, még maga sem állította, hogy ezek a pletykák 100 százalékig pontosak. Pedig a lap kifejezetten érdekes részleteket szállított: úgy tudja, hogy a Quantic Dream elrugaszkodik majd a védjegyévé vált játékmenettől, és klasszikus értelemben vett akciót, illetve ehhez kapcsolódó játékelemeket ígér, továbbá egy nyílt világ és multiplayer is érkezik vele valószínűleg.
Mindehhez érdemes tisztában lenni azzal is, hogy mi zajlik a kulisszák mögött a cégnél: a Quantic Dream idén februárban nyitott egy stúdiót Montrealban, amely valószínűleg alaposan kiveszi a részét a Star Wars-projektből is. Az új csapatba gőzerővel toborozzák a munkatársakat, és van is honnan, hiszen a város hemzseg a neves fejlesztőcégektől; a Quantic Dream velük szeretné megvetni a lábát más műfajokban is az interaktív filmekre hajazó kalandjátékokon túl.
Állítólag régóta feszültség tárgya a stúdiónál, hogy a csapattagok egy része elszakadna a korábbi stílustól, nem mindenki nézi ugyanis jó szemmel, hogy ők a játékmenetet fontosabbnak tartják a történetnél. Bármi is legyen a kifutása ennek, a Quantic Dreamre nehéz feladat vár: hiába meseszépek a játékai, a motorja és fejlesztői eszköztára elavult a beszámolók szerint, és nem igazán alkalmas egy hagyományos akció-kalandjáték elkészítésére.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.