Az NVIDIA szép csendben megerősítette azt, amit a játékosok egy része már észrevett: noha a GeForce Now Founders/Priority előfizetési szintje gond nélkül megbirkózik a legtöbb játékkal, akad tizenkét olyan cím, aminél nem tudják hozni a 60 fps-t a rendszer mögött ketyegő szerverek.
Róluk van szó:
- Dauntless (55 fps)
- Immortals: Fenyx Rising (48 fps)
- Cyberpunk 2077 (45 fps)
- Assassin’s Creed: Odyssey (45 fps)
- Jurassic World Evolution (50 fps)
- Dyson Sphere Program (50 fps)
- Valheim (50 fps)
- Path of Exile (50 fps)
- Outriders (55 fps)
- Kenshi (50 fps)
- Biomutant (50 fps)
- Dying Light (50 fps)
Zárójelben feltüntettük, hogy milyen framerate-et várhatnak tőlük a felhasználók az OPS (Optimal Playable Settings) mellett - ezeknél a játékoknál az OPS nem is kerülhető meg. Az NVIDIA leszögezi ugyanakkor, hogy érintett címek a felhozatalnak tényleg csak egy apró szeletkéjét jelentik, hiszen több mint 1100 anyag szerepel a kínálatukban, amelyeknél legalább 60 fps-t mér a framerate-számláló.
Az NVIDIA azt már a The Verge-nek erősítette meg, hogy az újonnan bevezetett, drágább előfizetésükkel egyelőre nincs ilyen probléma.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.