GeForce Now - nem minden játék fut 60 fps-sel

  • Írta: fojesz
  • 2021. november 14.
  • Hír
Link másolása
Habár a GeForce Now kisebbik csomagjára előfizetők a legtöbb játékot gond nélkül futtathatják, mint kiderült, nem mindegyik cím fut 60 fps-sel - ezt az NVIDIA maga erősítette meg szép csendben.

Az NVIDIA szép csendben megerősítette azt, amit a játékosok egy része már észrevett: noha a GeForce Now Founders/Priority előfizetési szintje gond nélkül megbirkózik a legtöbb játékkal, akad tizenkét olyan cím, aminél nem tudják hozni a 60 fps-t a rendszer mögött ketyegő szerverek.

Róluk van szó:

  • Dauntless (55 fps)
  • Immortals: Fenyx Rising (48 fps)
  • Cyberpunk 2077 (45 fps)
  • Assassin’s Creed: Odyssey (45 fps)
  • Jurassic World Evolution (50 fps)
  • Dyson Sphere Program (50 fps)
  • Valheim (50 fps)
  • Path of Exile (50 fps)
  • Outriders (55 fps)
  • Kenshi (50 fps)
  • Biomutant (50 fps)
  • Dying Light (50 fps)


Zárójelben feltüntettük, hogy milyen framerate-et várhatnak tőlük a felhasználók az OPS (Optimal Playable Settings) mellett - ezeknél a játékoknál az OPS nem is kerülhető meg. Az NVIDIA leszögezi ugyanakkor, hogy érintett címek a felhozatalnak tényleg csak egy apró szeletkéjét jelentik, hiszen több mint 1100 anyag szerepel a kínálatukban, amelyeknél legalább 60 fps-t mér a framerate-számláló. 

Az NVIDIA azt már a The Verge-nek erősítette meg, hogy az újonnan bevezetett, drágább előfizetésükkel egyelőre nincs ilyen probléma.

1.
1.
markoci555
Van a listán több mint 5 éves játék és nem akciódús építgetős játék is, mi ez valami vicc?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...