Bemutatkozik a Digimon World: Data Squad

  • Írta: Daks
  • 2007. május 17.
  • Bejelentés
Link másolása
Playstation 2 exkluzív RPG készül a Namco Bandai-nál, főszerepben a több magyar TV csatornán is vetített Digiminokkal! Érzitek már a bizsergést, mi?
Playstation 2 exkluzív RPG készül a Namco Bandai-nál, főszerepben a több magyar TV csatornán is vetített Digiminokkal! Érzitek már a bizsergést, mi?

A Digimon World: Data Squad idén Karácsonykor fog megjelenni, lesz benne több száz összegyűjthető item, egy különleges Galactic Evolution System, na meg persze rengeteg Digimon! Teljesen felesleges koptatni a billentyűzetet, a képek magukért beszélnek. Ide vele azonnal!
20.
20.
nicknamemd
Nem hülyeség az is elképzelhető de egy szent: NAGYON PROFI!
19.
19.
Pondacsöki
Tudom, hülyeségeket írok, de előre is sorry!!! :D
18.
18.
Goku1
Uram atyám mekkora baromság.
17.
17.
Pondacsöki
Esetleg! A géppel mindig lerenderelik a jelenetet előre és körberajzoltatják vele egy scripttel a mesh látható széleit(még az előző hozzászólásomhoz tartozó feltételezés)! :D
16.
16.
Pondacsöki
Sztem ez a XIII-as dolog úgy lehet megoldva(ugyanis marha nehéz azt megoldani és kivitelezni amit nicknamemd írt, főleg, hogy nem éri meg időt vesztegetni vele), hogy van egy bitmapes textúra amit ráhúznak a mesh-re először, majd egy vektorizált vonalrajz kerül felülre és így totál-éles körvonalat kapnak(ugyanakkor látható, hogy a bitmapes textúrán is van már pár fekete vonal(ami láthatóan gyenge minőségű)... A dinamikus változás? Hát az pedig már a perspektivikus torzulásból, vagypedig mesh-mozgatásból adódhat(a vektoros textúra vonaljai a mesh éleihez igazítottak)
15.
15.
SWBF2
A Digimon World 1 nagyon jó volt....ezt meg majd meglátom...
14.
14.
nicknamemd
Nos egyik sem túl pontos (10, 13) a cell shading akkoriban nem volt túl divatos (mondjuk úgy hogy egyáltalán) és nem is textúrás a dolog mert akkor a körvonalak nem változnának dinamikusan és nem lennének tűélesek. Egyébként az a turpisság már a hardware-igényeknél lelepleződik (GeForce MX 256 valahogy sejthető hogy ez nem cell shading) szóval kizárásos alapon a körvonalak magához a drótvázhoz (mesh-hez) tartozik hozzá (valami hihetetlenül fenomenális módon amire még nem jöttem rá de sejtem hogy a körvonalak gyakorlatilag olyan poligonokból állnak amik hátulról nem láthatók. Így már csak ki kell ügyeskedni a helyzetüket amiről már fogalmam sincs hogy csinálták).

Egyébként ez a digimon tuti nem lesz nagy siker max a 10 évesek körében és szerintem nem fogja sokkal meghaladni a Harry Potter szintű adaptációk színvonalát valamint itt ez a cell shading eszméletlenül pocsék.
13.
13.
Pondacsöki
Honnan lehet letölteni Xbox/360 és PS2/3 játékokat? kipróbálnék egyet PC-n, emulátorral, mivel eddig még nem sikerült nekem ez az emu-s dolog, játékot addig nem akarok venni Xbox-ra, amíg nem megy az emuláció(csak PC-m van)!



Drago! Érdekes, az elején én is cell-shader technológiára gondoltam a XIII-mal kapcsolatban, de egy kis trükk van a dologban! Futtattam a game-t GeForce 2 MX-es kártyán, és futott, nade a kari nem támogatja a cell-shading eljárást! A kulcs ott van, hogy a textúrákat rajzolták meg úgy, hogy visszaadja ezt a hatást! A turpisság ott derült ki, hogy ugyanezen gépen a Sensible Soccer 2006 el-sem indult(ami a cell-shading eljárást használja)!



12.
12.
Myko Alto
Melyik emulátorral tolod? Vajon a FFXII is menne vele?
11.
11.
batnor123
sztem jo lesz!

1. adják ki időben

2. legyen normálisan játszható

amugy akinek pöpec gépe van az használhat emulátort(ps2).Az én jelenlegi gépem 10 Fps-t hozot ki a cod3-ból(amd sempron+1.6-128cache,1,5gb mem,gf 7300gt 500/1400)
10.
10.
Drago
Azért ne felejtsük el az XIII-at is. Nagyon jó kis játék volt és a cell-shading is nagyon jót tett a képregényhatásnak. Szóval nem leszólni a technikát, csak jól kell tudni használni! ;)
9.
9.
Carbon
Digimon..nekem örökké ez marad a kedvenc animem!:) Még most is nézem a német részeket neten, ebből egyszerűen nem tok kinőni:) Sajnos PS2-m nincs, pedig ezt azért kipróbálnám..:( Mégha nem is néz ki vmi hüdenagyon jól:D
8.
8.
Myko Alto
Hááát, nagyon arra hajaz :)
7.
7.
skiz0
Szerintem nem rossz, sőt van 1-2 olyan játék, amit el se lehetne képzelni másfajta grafikával...

TF2 az meg nem cel-shaded talán, úgyhogy ne is bántson az a gondolat :) ;) [legalábbis szerintem, de a fene tudja:P az valami egyedi grafikai megvalósítás lehet nyilván..]
6.
6.
Myko Alto
Na ennek örülök :P Le a cell shaderrel készülő játékokkal! :) Bááár... a TF2 viszont egész jónak néz ki eddig...
5.
5.
Aylon
Speciel én is rühellem, de nagyon! :)
4.
4.
Myko Alto
Itt csak én vagyok, aki nem szereti a cell shader megvalósítást? :P
3.
3.
fojesz
Egyetértek. A cell shader remek dolog, ha jól kihasználják, hiszen elfedi a grafikai hiányosságok nagy részét.
2.
2.
Constantin00
Én elég végletes gondolkodásúnak tartom magam: vagy használjanak cell shader-t rendesen, vagy egyáltalán ne. EZ a középút nem jön be nekem.
1.
1.
Myko Alto
Nem tudom, engem még mindig nem tudott megkapni ez az egész világ
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...