Nagyon nem akar elkészülni a 2018-as The Game Awardson bejelentett Dragon Age 4. Az elmúlt években főleg arról lehetett olvasni, hogy hol a projekt producere, hol más kulcsfontosságú figurák hagyták ott a fejlesztést, de volt idő, amikor a játék körüli problémákról tudtunk csak beszámolni, miközben év elején az is kiderült, hogy biztosan nem kap multiplayer módot a negyedik epizód.
Közben a BioWare ragaszkodik hozzá, hogy addig nem kapjuk meg a fantasy szerepjáték következő felvonását, amíg nem üti meg a végleges minőség azt a mércét, amit a stúdió munkatársai felállítottak maguk elé.
Most pedig jött a hír, miszerint a BioWare-t húsz éven át szolgáló Matt Goldman, aki dolgozott a Baldur's Gate-sorozaton és a Dragon's Age korábbi epizódjain is, úgy döntött, elhagyja a csapatot.
Régebben elhittem azt a marhaságot, hogy a Frostbite mindenekfelett egy jó taktika az EA részéről, de egyre inkább úgy tűnik, hogy házon belül kinyírtak vele egy zsánert. Nem véletlen, hogy a Fallen Order is Unreal4 alapon jött. Ideje lenne visszaállniuk arra, hogy minden projekthez szabadon választható legyen a megfelelő motor.
Mindenhol lepnek ki regi tagok, jonnek uj tagok a helyukre, az OK de nem veletlen h az EA-val valo kozos munkaik kezdete ota ez a szam hirtelen igencsak megnott...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.