Alig néhány napja számoltunk be a Dragon Ball: The Breakers érkezéséről, amely szokatlan módon a Dead by Daylight formuláját ülteti át a Dragon Ball világába. Az online meccsek során hét átlagos civil kerül szembe Cellel vagy a mangákból és animékből ismert egyik főgonosszal, akik pusztítását az ártatlanok csakis egy időgép beüzemelésével élhetik túl.
A Bandai Namco most közzétett egy újabb kiadós videót, amelyben amellett, hogy felhívják a figyelmet a hamarosan kezdődő bétára (amelyre itt regisztrálhattok), részletesebben is bemutatják a játék menetét. Megtudhattuk tehát többek közt, hogy a civilek egy-egy különleges képességet használva hősökké alakulhatnak, akik egy rövid ideig felvehetik a kesztyűt a gonosztevő ellen, ha pedig a túlélők összegyűjtik a hét sárkánygömböt, magát Shenront is segítségül hívhatják.
Az új látnivalók mellett megérkezett a PC-s verzió gépigénye is:
Minimum:
- 64-bites processzor és operációs rendszer
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-6400 vagy AMD Ryzen 3 3100
- Memória: 8 GB RAM
- GPU: GeForce GTX 770 vagy Radeon R9 380X
- DirectX 9.0
- Hálózat: szélessávú internetkapcsolat
- Tárhely: 10 GB szabad tárhely
Ajánlott:
- 64-bites processzor és operációs rendszer
- OS: Windows 10
- CPU: Intel Core i5-7600 vagy AMD Ryzen 5 3600
- Memória: 8 GB RAM
- GPU: GeForce GTX 1050 Ti vagy Radeon RX 570
- DirectX 11
- Hálózat: szélessávú internetkapcsolat
- Tárhely: 10 GB szabad tárhely
A Dragon Ball: The Breakers valamikor 2022-ben jelenik meg PC-n, Xbox One-on, Xbox Series X/S-en, PlayStation 4-en és Nintendo Switchen.
Ès pont ez a szánalmas, hogy generációk óta semmit mèrvadót nem tudtak letenni az asztalra! Ma meg már minden adott egy oltári jó DB játèkhoz! De soha nem fogjuk megkapni!
Ha DB játèkot kèszíthetnèk èn vissza tèrnèk a Tenkaichinak az alapjaihoz ahol olyan pofon egyszerű volt a harcrendszer hogy egy 5 èves is megèrtette de, olyan mester szintre is el lehetett vele menni ahol már követni nem lehetett a harcot ha 2 jó játèkos játszott egymás ellen! Minden irányba támadhattál ès ugyan úgy minden irányba blokkolhattál, ha pont akkor nyomtad meg a vèdekezèst amikor támadtak teleport az ellen mögè ès ő is ugyan így lereagálhatta... Emlèkszem hogy be lehetett állítani karaktereknek hogy a teleport ne fogyasszon energiát, emiatt meg olyan meccseket lehetett nyomni mintha Goku vs Cell rèszeket nèztük volna amikor nem találták el egymást rèszeken keresztül mert mindig hárítani tudták egymás ütèsèt! :)
Hol van ma ilyen? "Xenoverse" Akkora fos volt hogy gombokhoz tudtál rendelni támadásokat... Wow!!! Micsoda harcrendszer! De volt olyan DB játèk is (a nevère nem emlèkszek hála èg) hogy 3 gomb volt a játèk! Nèzhetted hogy harcolnak! XD
A Kakarotto sem èrdekelt mert 120x-ra nyomhattad vègig a DBZ-t! Wow....
Kell a francnak!
FighterZ megvan, de valahogy nem adja ugyanazt a hangulatot, meg elmennek a búsba a 6 millió DLC-jükkel...
Ott van pl. a Naruto! Szinte mind1ik játèk amit csináltak hozzá zseniális volt! Brilliáns harcrendszer, gyönyörű grafika, az egèsz sztori 4 rèszbe foglalva. De ott van mèg a shinobi strike is ami nagyon jó lett mèg. Abba sem nagyon lehet belerugni.
Erre meg most kidobnak majd csak "jövőre" egy ekkora fos halmazt amit majd mindenki laza 10 óra alatt szarrá fog unni azt mehet a kukába. Senki ne mondja hogy ebben van 10 óránál több mert az hazudik. Okádèk Xenoverse grafikát alá basztak ès majd rohangálhattok Piláffal meg társaival... Atyám! Ebben aztán belefektettèk az összes tudásukat! Ès majd a sok hülye megveszi majd 18k èrt vagy mèg többèrt ezt a hulladèkot ès a namcobandai meg örül a markának hogy ennyi hülye brika van a világon!
Kösz! De nekem nem nyomják le a torkomon ezt a szart mint a minden èvben kiadok vackukat!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.