A Silent Hill atyja, Keiichiro Toyama nemrég interjút adott a VGC-nek, ahol megkérdezték a sorozat alkotóját, hogy benne lenne-e egy Konamival közös munkában, amely során a Resident Evil-sorozathoz hasonlóan teljesen újrahangszerelt remake-et készítenének a Silent Hillből.
Toyama azzal kezdte válaszát, hogy szerinte sokkal nehezebb feladat lenne a Silent Hill remake-et elkészíteni, mert annak a játékmechanikái sokkal kopottabbak és öregebbek, mint a Resident Evil megoldásai. A rendező elmondta, hogy a Silent Hill nem egy akciójáték, ahol csak újra kell gondolni az akciót, éppen ezért Toyama úgy véli, hogy a rajongók azzal nem lennének elégedettek, ha a mai igényekre hangolnák a Silent Hill játékmenetét és látványvilágát. Úgy véli, hogy teljesen újra kellene gondolni az egész koncepciót, mert csak így tudják érdekessé tenni a mai játékosok számára a Silent Hillt.
Ennek ellenére nem zárta ki annak lehetőségét, hogy belevágjon a Konamival egy ilyen méretű projektbe. A Konami egyébként is épp azon dolgozik, hogy feltámassza klasszikus játékait, köztük a Silent Hillt is. Ha hinni lehet a szóbeszédeknek, akkor több Silent Hill-játék is fejlesztés alatt áll, ráadásul ezek munkálatait kiszervezte más stúdióknak a kiadó.
Miért is?
A felújított Resikkel konkrétan játékstílust (is) váltottak - sikeresen! - az eredetikhez képest, míg egy SH remake esetében nem kellene ilyen drasztikus váltás.
Szóval ez csak bullshit. Egy lelkiismeretes csapat csodát tudna művelni a Silent Hill-lel. Ha "csak" a Downpour szintjére felhoznák játékmenetben és vizuálisan (csak akadozások nélkül persze), már akkor is vinnék, mint a cukrot. A Konami úszna a pénzben + hosszú évek után végre valami pozitív dolgot is lehetne róluk olvasni.
Ha tehetséges jó csapat csinálná akkor jöhet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.