Múlt héten jelentettük, hogy a The Vanishing of Ethan Cartert is jegyző The Astronauts csapata a héten végre konkrét részletekkel jelentkezik közel öt éve fejlesztés alatt álló játéka, a Witchfire kapcsán. A csapat ugyan most sem vitte túlzásba az információközlést, de azért az biztossá vált, hogy a játék egyelőre csak és kizárólag PC-re készül, és első körben csak a korai hozzáférésű változata jelenik meg, amit valamikor 2022 negyedik negyedévére lőtt be a stúdió.
A játék egyébként nem egy történetközpontú shooter lesz, hanem egy Souls-szerű, rougelite lövölde, ahol az arénaharcokra és a lootolásra lesz kihegyezve a játékmenet, a térképek pedig véletlenszerűen lesznek generálva. A Witchfire-ben egyetlen nehézségi szintet kapunk, választási lehetőségünk nem lesz, a fejlesztők pedig azt ígérték, hogy büntetően nehéz lesz a játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.