Benjamin Franklin szerint csak a halál és az adóztatás biztos ezen a világon, de mi a mai napig ide soroltuk volna a Call of Duty éves megjelenését is. A 2005-ös Call of Duty 2 óta a sorozat minden évben újabb epizóddal jelentkezett, de ha a United Offensive-et is teljesértékű megjelenésként számoljuk, akkor ez a trend egészen a széria első részéig vezethető vissza. Több alkalommal is tapasztalhattuk már, hogy ez a feszes gyártási ciklus nem minden esetben szolgálja a végtermék javát, arról nem is beszélve, hogy az évek során az Activision mára jóformán az összes stúdióját behajtotta a lövölde alá.
Az Infinity Ward, a Treyarch, a Sledgehammer és a Raven mellett a Beenox, a Demonware, a High Moon Studios, a Radical Entertainment, a Toys for Bob és a Vicarious Visions is szolgált már a széria támogatóstúdiójaként, az pedig egyre világosabb, hogy a fejlesztők sem érzik a végtelenségig tarthatónak ezt a tempót. Így tehát nem is olyan meglepő a Bloomberg riportja, amely szerint számos magas pozícióban lévő fejlesztő afelé hajlik, hogy el kéne engedni a széria éves kiadását.
Világos, hogy az ingyenesen elérhető és folyamatosan frissülő Warzone megjelenése óta jócskán megváltozott az önálló epizódok megítélése (erről árulkodnak a Vanguard alulteljesítő eladásai is), a fejlesztők számára pedig egyre nagyobb problémát okoz a live service sínen tartása. Úgy tűnik tehát, hogy eljött a változtatások ideje - a kérdés csupán az, hogy a Microsoft megengedheti-e majd magának és a hamarosan felvásárlásra kerülő stúdióinak, hogy megtörjék a Call of Duty éves ciklusát.
Jönnek az NFTk meg P2W.
Ezzel szándékosan ki is lehet nyírni egy IP-t. Miután kifacsarták belőle a lóvét
átviszik a fejlesztőket Xbox tartalmat fejleszteni és gudbáj CoD.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.