A Company of Heroes 3 egyjátékos kampánya jócskán elüt majd az előző részek sztorimódjaitól. A lineáris, kiszámítható küldetések helyett ezúttal egy dinamikus kampánytérképet kapunk - egy afféle overworldöt, amelyen a kedvünk szerint alakíthatjuk a háború menetét. Egy adott küldetést tehát többféleképp megközelíthetünk majd. Ha úgy tetszik, frontális rohamot indíthatunk a gyalogsággal és a páncélosokkal, de az is életképes taktika, ha a tűzvonalak mögé ledobott ejtőernyősökkel, távoli tüzérséggel vagy egy sor légibombázással puhítjuk fel az ellenfél sorait.
Mindez pedig csakis a játékos döntéseitől függ, illetve attól, hogy miféle egységeket hozunk egy adott küldetésre. Ez valószínűleg a nagyobb, nyílt ütközeteknél teremthet igazán izgalmas helyzeteket, hiszen a Relic fejlesztői megemlítették, hogy a kisebb, emberibb missziók sem maradnak el a kampány során - itt nyilván korlátoltabbak lesznek az erőforrásaink. A legtöbb küldetés során azonban arra is érdemes figyelnünk, hogy a világtérképen miféle szövetséges századokat parkoltunk le a csatába küldött egységeink környékén, ezek támogatását ugyanis igénybe vehetjük majd a bevetés során.
A Company of Heroes 3 az év vége felé érkezik PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.