A tavalyi The Games Awardson derült ki, hogy a Gun Interactive a Sumo Nottingham segítségével aszimmetrikus horrorjátékot készít a texasi láncfűrészesnek. A Gun állt kiadóként az Illfonic gyártotta Friday the 13th: The Game mögött is, épp ezért Wes Keltner vezérigazgató sietett előre leszögezi: nem fogják szimplán újraalkotni ugyanazt a játékot.
A legszembeötlőbb különbség a Friday the 13th és a The Texas Chain Saw Massacre között az lesz, hogy míg előbbiben csak Jason Vorhees kergette a túlélőket, addig az új játékban egy teljes család vadászik majd. Keltner állítja, hogy imádják a kihívást, amit a három gyilkos nyújt, hiszen mindegyiknek egyedinek kell lennie, de ugyanolyan izgalmasnak: „Amikor három gyilkos és négy áldozat rohangál ugyanabban a játéktérben, akkor sok időt töltesz a pályatervezéssel. Árnyékokat és búvóhelyeket alkotunk, miközben tágas, de lassan bejárható szobák és olyan folyosók keverednek, ahol a játékosok gyorsan közlekedhetnek rejtekhelyek között, de könnyen zsúfolttá is válhatnak.”
A Gun a franchise sajátosságai szemszögéből közelít a játékhoz is, ezért, ahogy az 1974-es mozifilmben is, nem csak Bőrpofával nézünk szembe. Keltner szerint a három gyilkos soknak érződhet, de a csapat felelősségei közé tartozik, hogy minden pálya tartalmazzon izgalmas és rettegéssel teli pillanatokat is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.