Yoshida: célegyenesben a Final Fantasy XVI fejlesztése

  • Írta: gorien
  • 2022. április 29.
  • Hír
Link másolása
A Final Fantasy XVI-ról a bejelentése óta nem igazán hallhattunk, amiért már a sorozat producere, Naoki Yoshida is elnézést kért. Egy interjúban most azt nyilatkozta, látszik már a munkálatok vége.

A Final Fantasy-sorozat legújabb darabja, a kizárólag PlayStation 5-re készülő Final Fantasy XVI 2020-ban mutatkozott be, hogy aztán másfél éven át semmilyen formában ne hallasson magáról. Hiába álltak jól a munkálatok állítólag, a Square Enix nem engedte a játékot a tavalyi Tokyo Game Show-ra, majd Naoki Yoshida személyesen kért elnézést a rajongóktól a némaságért, mondván, hogy a koronavírus-járvány miatt féléves csúszásban vannak az eredeti tervekhez képest.

Ezt látszik megerősíteni a producer friss interjúja is, amelyet a Uniqlo saját magazinjának adott a Final Fantasy-ruhakollekció kapcsán. Ebben Yoshida elmondja, hogy a fejlesztés célegyenesében járnak már, és így tartani is tudják tavalyi ígéretüket, miszerint tavasszal már mutatnak valamit a játékból. 

Yoshida pár mondatban a fejlesztés mögött álló szellemiséget is összefoglalja: „Single player játékként a Final Fintasy XVI célja egyesíteni a történetet és a játékélményt. Az olyan online játékokkal ellentétben, ahol több játékos jelenik meg egyszerre, a Final Fantasy XVI-nak egyetlen fókuszpontja van, ami sokkal magával ragadóbbá teszi a sztorit. És úgy hiszem, ez a sztori egész mélyre sikeredett. Remélem, hogy azok a játékosok, akik felnőttek, ráébredtek a társadalmunk működésére és elsodródtak a Final Fantasytől, gondolván, hogy a való élet nem olyan egyszerű, mint egy videojáték, vissza tudják idézni a régi lelkesedésüket. Mi ezt szem előtt tartva készítjük a játékot.”

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...