Lepucolják a szemetet a steames adatlapok borítóképeiről

  • Írta: fojesz
  • 2022. augusztus 2.
  • Hír
Link másolása
Ha titeket is zavart, hogy a játékok steames adatlapján promószövegek és díjak tömege díszítette a borítóképeket, jó hírünk van: a Valve a jövőben leszámol ezzel a gyakorlattal.

A Valve szeptember 1-től frissített arculati szabályokat léptet életbe a Steam felületén, amelyeknek a célja, hogy lepucolják a szemetet a játékok adatlapján található borítóképekről. Ezek értelmében a jövőben tilos lesz a borítóképeken pontszámokat, díjazásokat és akcióra utaló jelöléseket elhelyezni, ahogy más termékek promózása és egyéb szövegek feltüntetése is tilos lesz.

Ha egy játék adatlapja nem felel meg az új szabályoknak, az adott címnek korlátozhatják a láthatóságát a Steam felületén, és egészen biztosan kihagyják majd az üzlet hivatalos akciósorozataiból. A Valve egyik indoklása szerint szerint ezek a szövegek sokszor mindössze angolul vannak feltüntetve, így a felhasználók egy részének nem érthető - de persze cél a letisztultság és az egyértelműség elérése is.

A Valve egyetlen esetben engedi a plusz promót: ha a játékhoz egy nagyobb kiegészítő, szezonbérlet vagy szezonális esemény érkezik, az artwork kiegészítésével felhívhatják erre a figyelmet a fejlesztők, de erre is csak egy hónapot kapnak, a kiegészítő szöveget pedig minden olyan nyelvre le kell fordítani, amelyet a fejlesztés hivatalosan is támogatott.

5.
5.
GMatyi
A legelső kép egy nem létező játék, csak az idei summer sale event egyik megoldása volt
4.
4.
markoci555
én jobban örülnék annak, ha az első felugró videó a játék áruházi lapján egy kötelező gameplay lenne és nem trailer hülyeségek, amiknek sokszor köze nincs a játékhoz, vagy legyen kötelező egy pár perces gameplay elkészítése, és utána legalább adjanak ilyen opciót hogy melyik kerüljön legelőre, mert én állandóan nocommentary gameplay videókra keresek rá, ha valami megtetszett de nem ismerem és nulla infó van az oldalán

ja meg kérdés ki fogja átnézni azt a halom képet?
3.
3.
Extol
Engem egyáltalán nem érdekelt, mivel tudom mit vásárolok, és a döntésem mindig független a reklámoktól

#1 én inkább nem nyúlnék hozzá
1.
1.
Heldengeist
Már a dobozos játékoknál is zavart. A kiadó jól megfizetett egy illusztrátort, hogy megcsinálja a borítót, aztán telematricázza, hogy ne lehessen megcsodálni a kész művet. Legszívesebben már akkor törvényt vezettem volna be, hogy ilyesmit, beleértve a játék korhatárbesorolását is, csak a gerincre vagy a fóliára tehetnek.

A legnagyobb agyfasz az Enemy Territory: Quake Wars kópiám. Nem elég, hogy az akkor divatos tájékoztató a játék angol nyelvéről egy matrica, azt a matricát nem a fóliéra, még nem is a DVD tokra, hanem a DVD tok fóliája alá a papír borítóra ragasztották fel. Nem tudom, le merjem e szedni, kockáztatva, hogy megsérül a nyomtatás vagy a kaparászás közben, vagy a maradvány ragasztó leoldásakor vagy hagyjam rajta éktelenkedni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...