A Bloomberg forrásai szerint a Netflix 7-9 dollár közt árazhatja hamarosan bevezetni kívánt, hirdetésekkel támogatott csomagjait, amik így lényegesen olcsóbb alternatívát jelenthetnek a meglévő előfizetők számára is a mostani havidíjakhoz képest, hiszen jelenleg 10, 16 és 20 dolláros csomagok közül lehet választani (hazánkban 2490, 3490 és 4490 forintot jelent). Ez nagyjából egyezik a Hulu 7 dolláros hirdetéses csomagjával, és valamivel olcsóbb, mint a 10 dolláros HBO Max.
Természetesen némi kompromisszummal számolni kell: nem csak, hogy a reklámokat kell elviselni, de az elérhető tartalmak kínálata sem lesz teljes eleinte, és a mobilapp forráskódjában szemfülesek már véltek felfedezni arra utaló jeleket, hogy az offline megtekintés funkciót is mellőzni kell. A jelentés szerint a cég kitűzött célja, hogy óránként négy percnyi hirdetést adjon el, amiket a lejátszani kívánt tartalom előtt és közepén jelenítene meg (ugyanígy négy percet jelenít meg óránként az HBO Max is).
Ugyanakkor lesznek reklámmentes tartalmak is - további részletek a HWSW cikkében!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.