A Netflix közzétette a legutóbbi üzleti jelentését, ebből tudtuk meg, hogy a streamingszolgáltató előfizetőtábora ismét nőni tudott: az elmúlt negyedévben 2,4 millióval több fizető felhasználója volt, ami egész szépen kompenzálja az előző félévben kiesett 1,2 millió tagot.
Ez a szám jobb, mint amire a cég számított korábban, ráadásul az összes régió erősödött - igaz, a többség, 1,4 millió fő nem meglepő módon az ázsiai térségből érkezett. A Netflix a sikersorozatai közül kiemelte a Stranger Things negyedik évadát, amely 1,35 milliárd órányi nézettséget hozott. A cég a következő negyedévre további 4,5 millió előfizetőt vár.
A Netflix előfizetőtáborának zsugorodása gyakori beszédtéma volt mostanában, nem véletlen, hogy a szolgáltató több jelentős fejlesztéssel is előrukkol a közeljövőben, amely arra hivatott, hogy megakadályozza a visszaesést. Az egyik ilyen a bizonyos országokban november 3-án rajtoló olcsóbb, reklámokkal megszórt előfizetési szint, a jövő év elején pedig véget vet a cég a fiókok megosztásának: lényegében minden olyan felhasználó után plusz pénzt kell majd fizetnie az előfizetőknek, aki nem él vele egy háztartásban.
Ehhez rukkolt elő a szolgáltató a profilköltöztetés funkciójával, amelyet a minap kezdett el élesíteni a fiókokhoz: ez lehetővé teszi, hogy egy fiókon belüli profilt szőröstül-bőröstül (vagyis mindenféle előzménnyel, ajánlással, mentéssel együtt) átköltöztessünk egy új account alá, ami akkor jöhet jól, ha valamelyik felhasználó saját fiókot szeretne létrehozni.
A Netflix ezenkívül jelezte, hogy kitart a videojátékos tervei mellett: állítása szerint mintegy 55 játék készül nála, nyitott egy újabb stúdiót Kaliforniában az Overwatch egykori producerének, Chacko Sonnynak a vezényletével, és megerősítette, hogy a cloud gaming-bizniszbe is szeretne belevágni.
A Disney + ra is csak az új Predi miatt fizettem elő + az új SW sorozatokat be daráltam ha már elő voltam fizetve. Szerintem jó nagy lehúzás de ez csak az èn vèlemènyem.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.