A Ubisoft tavaly jelentette be, hogy a torontói stúdiójával remake-eli az immár húszéves Splinter Cellt, a munkálatok azonban még alig kezdődtek el: a készítők annyit árultak el mindössze, hogy szeretnék a látványt és a játékmenetet is felfrissíteni, az alapokhoz ugyanakkor hűek maradnak, így nem kell attól tartanunk, hogy nyílt világú játékot csinálnak a klasszikus anyagból.
A kiadó a tegnapi napon maga is megünnepelte a Splinter Cell szülinapját, ennek keretei között pedig megosztott néhány concept artot a remake-ről, és egy húszperces kerekasztal-beszélgetést is kaptunk, ahol elárultak néhány részletet a projekt kapcsán. Kiderült például, hogy hosszú távra lőnek a fejlesztéssel, a céljuk ugyanis az, hogy lefektessék vele a franchise jövőjének alapjait. Ezenkívül elismerték, hogy modernizálják a sztorit: ahogy ők fogalmaztak, a lényeg nem változik, de fejleszthetnek a cselekményen és a karaktereken, különösen az olyan apróságokon, amelyek "nem öregedtek jól".
A készítők azt is megjegyezték, hogy feltérképezik az "innovatív technológiákat és ötleteket", és más Splinter Cell-játékokból is átvehetnek bizonyos elemeket. Sajnos konkrétumokat ez esetben sem hallottunk, ami nem véletlen: a projekt még nagyon korai fázisában jár, lényegében még mindig csak prototípusokat gyártanak a srácok, és nem akarnak elsietni semmit. Ezzel együtt azt is leszögezték, hogy egy darabig most megint nem hallunk felőlük, szeretnének ugyanis a játékra fókuszálni.
A huszadik évforduló apropóján egyébként a Ubisoft ingyenessé tette az eredeti Splinter Cellt a Ubisoft Store-ban - ez az akció november 30-ig tart.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.