Eddig is biztosra lehetett tudni, hogy a The Witcher 3 next-gen portjai még idén megjelennek; a CD Projekt RED nemrég a hivatalos megjelenési dátumot is bejelentette, tegnap pedig egy áttekintő előzetest is közzétett az ingyenes frissítéshez, melyet lentebb lehet megtekinteni.
A The Witcher 3 szinte teljes mértékben kihasználja majd az erősebb konzolokban rejlő lehetőségeket, ezenfelül pedig számos játékmenetet érintő változtatást is eszközöltek a játékban ahhoz, hogy még jobbá tegyék az előző generáció egyik legjobb címét.
A The Witcher 3 next-gen változatának újdonságai a teljesség igénye nélkül:
- Szebb grafika (nagyjából a PC-s Ultra beállításokkal megegyező színvonal)
- Fotómód
- Új kameraállás opció (közelebb Geralt jobb vállához)
- Két grafikai opció: Performance mód 60 fps-sel, valamint Quality mód 30 fps-sel, bekapcsolt ray tracinggel
- Teljes DualSense-támogatás
- Új irányítási lehetőség a Sign-castinghoz
- Lényegesen gyorsabb töltési idők
- Már különböző filtereket állíthatunk be a térképre a jobb áttekinthetőség érdekében
- Apróbb játékmenetet érintő változtatások
- Állítható mozgási sebesség (séta és futás sebessége)
- A feliratok mérete állítható lesz
- Már megállíthatjuk a játékot az átvezetők alatt is
- Egyszerűsített kínai szinkron és felirat is elérhető lesz
- Számos lokalizációt jobbá tettek
- Dinamikusan eltüntethető minimap
- Egy új küldetés, melyet a netflixes adaptáció ihletett
- Új fegyverek, felszerelések és tárgyak
- Új ruházat Dandelion számára
- Cross-save és cross-progression integráció
A The Witcher 3 next-gen változata december 14-én érkezik majd PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re. Az ingyenes frissítés mindenkinek elérhető lesz, aki rendelkezik a játék előző generációs változatával.
Egyébként sokat beszéltek, hogy mi lesz és nagyon sok apróság lesz még, amit nem mondtak és olyan dolgok is minden platformon, amit nem akartak mondani, mert meglepetés, vagy később beszélnek még róla.
Én magam elégedett vagyok a patch-el, mert az RTGI már olyan nedves álom volt, amit félve mert mindenki mondani is, erre bekerül, úgyhogy az azért cool lesz. Érdekes, ahogy fogalmazott a fejlesztő, hogy úgy néz ki a játék, mint ahogy az emlékeinkben él, de egymás mellé rakva nagy a különbség. Nyilván, mivel ehhez a bevilágításhoz az alap pályaeditorig vissza kell menni és minden fényt pluszban átvariálni.
Nagy királyság, hogy megcsinálták, és akkor is CDPR a király :) Megvan minden platformra a játék, de PC-n fogom újra kezdeni, valószínű széjjel modolva.
https://www.youtube.com/watch?v=ZtTe_RIFTjM
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.