A World of Warcraft vezető dizájnerével, Rob Pardóval beszélgetett a Next Generation magazin, aki szerint a Ghost ötlete nem volt rossz, a kivitelezést szúrták el:
"Csak azokat a projekteket töröljük, amelyekből szerintünk bukás lehet. Attól függetlenül még fontosak maradnak számunkra. A fejlesztés drága, hosszú, de az ötlet nem mindig rossz. Ilyen volt a StarCraft: Ghost is nem olyan régen. Meglehetősen sokat akartunk a játéktól. Én még mindig hiszek benne, de nem tudnánk hozni vele az elvárt minőséget. Akkoriban más címeinkre kellett koncentrálnunk. Mindenesetre remélem, egyszer még elővehetjük az ötletet."
A Blizzard két fejlesztőcsapat segítségével négy évet dolgozott anno a Ghost-on. Az akciójáték PlayStation 2-re és az első generációs Xbox-ra készült, és mint a legtöbb Blizzard-játéknak, hatalmas rajongótábora volt már megjelenése előtt. A fejlesztés leállításának oka az volt, hogy a cég a konzolokkal foglalkozó részlegét (mely a Ghost fejlesztésénél is közreműködött) a next-gen projektekkel akarta foglalkoztatni.
nagyon yo lenne egy fps a starcraft univerzumban is
főleg ott
:D:D::D:D:D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.