Számos kisegítő lehetőséggel jön a Star Wars Jedi: Survivor

  • Írta: zoenn
  • 2023. április 26.
  • Hír
Link másolása
Az EA elárulta, hogy a Star Wars Jedi: Survivor számos extra funkcióval könnyíti meg a játékosok dolgát. Kapunk lassú módot, testreszabható kezelőfelületet, de még látványos fotómódot is.

Abban Jones Lundwvist, a fejlesztésért felelős igazgató is egyetért, hogy a Jedi: Survivor munkálatai során a Fallen Ordertől tanultakra építkeztek. A közösségtől számos visszajelzést kaptak, így rengeteg különleges funkcióval tették jobbá a folytatást.

Ilyen a Slow mód is, ami leginkább a harcok során lehet hasznos, de bármiben, ahol az időzítésen sok múlik. Különböző reakcióidőket állíthatunk be ahol a gyorsaság számít, így a játék egy nagyobb közönséghez is eljuthat. Azokhoz, akiket alapesetben elriasztana a gyors harc és a pontos időzítésre való törekvés.

A játékban öt nehézségi szint lesz választható - a Story Mode-tól kezdve a Jedi Grand Masterig, és attól függően, hogy melyiket választjuk, nincs különbség a játékon belül elérhető jutalmakban.

Egyéb kisegítő lehetőségeket is kapunk, számos kapcsolót a feliratokhoz, HUD-méretezést, színprofil beállításokat, és még olyan játékmenet-módosítókat is, mint az automatikus célzás, gombpüfölési opciók és navigációs segítségek.

Fotómódot sem nélkülöz a Jedi: Survivor, amelyben különféle filterekkel és szabad kamerakezeléssel készíthetjük el saját screenshotjainkat a közönség legnagyobb örömére. A hírben szereplő képek már a fotómóddal készültek.

A játék 2023. április 28-án jelenik meg Xbox Series X/S, PlayStation 5 konzolokra és PC-re. A játék előrendelői ajándékkal már megrendelhető a Konzolvilágnál!

6.
6.
Obi Wan Kenobi
#4: Szerintem azért mert sokan csak az első pályát vitték ki, ami Coruscant ugye, ami a sok neonfénytől meg mindentől tényleg elég cinematic tud lenni néha, emiatt pedig ment a negatív. Amint elmész a második bolygóra, ami amúgy méretében is óriási, akkor helyreáll a framerate, szóval hamarosan stabilizálódni fog a Steam rating is. Kicsit lejjebb is vettem a grafot, hogy stabil legyen, de mediumon nyugodtan a fallen order mellé tehető, emellett pedig egy 6, lassan hét éves akkor felső középkategóriás kártyán fut. EA play pro-ban nyomva meg nem is nagyon para, egy hónap alatt úgyis kiviszed. FullHD még mindig a go to felbontás úgy látszik a kevés VRAM miatt PC-n. Köszi PS5, XBSX.

Mellesleg nagyon fun játék, ha az elsőt szeretted akkor ezt még jobban fogod, bár a karakterek az elején kicsit semmilyenek.
4.
4.
Doomsayer
#3: Ezt örömmel hallom. Eléggé vártam ezt a címet és mindent szeretnék csak azt nem, hogy rossz legyen akárkinek is. Anno az első rész is elment 1070-el FHD-ben, de az 1440p váltásnál megrogyott rendesen a kártya.

Amúgy Steam-en 34%, többnyire negatív. Ki tudja miért lehet.
3.
3.
Obi Wan Kenobi
#1: 1080p highon játszok vele egy 1070-nel, teljesen élvezhető. A nagyon nagy tereken 35-45fps, de alapból könnyedén viszi nálam 60fps-sel.
2.
2.
xanatos0911
#1: Igen, az UE4 hires a stutterstruggle kapcsan. De ez akkor is tulzas… a Fallen Order is a mai napig beesik egy-egy masodpercre 50-60 de akar 30 FPS-re is amikor uj asseteket tolt be a jatek. A Days Gone viszont sokkal nagyobb open world jatek es ott csak motorozasnal tapasztaltam neha-neha, szoval mindenkepp az UE4 baja, de azert ki lehet belole hozni legalabb egy turheto szintet… szoval vagy nem tudnak ezzel mit csinalni vagy nem akarnak. Lehet, hogy a FromSoftware utan szabadon ok is hiresek akarnak lenni a soulslike karegoriaban ES az optimalizalatlan jatekokban egyarant.

En mar gyartom a konteokat es azt mondom, hogy ez a VRAM dolog viszont pl. total direkt van igy… tuti, hogy lefizette oket valamelyik VGA gyarto. Mar nem azert, szepnek tunik a jatek meg minden, de hogy 1440p-n 18 giga VRAM-ot is megegyen az azert nevetseges. Annyival nem szebb a Fallen Order-nel. Tudom, RT meg minden… de ott a CP2077 Overdrive modja… az nem eszik ennyi VRAM-ot 4K-ban ha jol emlekszem, mint ez kezdetleges RT-val 1440p-ben. Ez nevetseges es szerintem tuti direkt van igy
1.
1.
Doomsayer
PC-re nem ajánlott a megvétele, pusztú-burú a port, 4090-en kifog 18 giga vram-ot aztán tolja a 33 fps-t 1440p-ben, miközben a procinál egyes szálak 16-22%-okon pörögnek. Unreal motyó, akadozó átvezetők, csúszó hang... Szóval "PC Port 2023" minőségű, a játék kvázi bukott PC-n. Cirkusz lesz úgyis, csak még nincs tele vele a sajtó, mert day one patch-et ígértek a fejlesztők, szóval úgy tisztességes, hogy a média csendben van addig. Na de holnapra lehet készülni, mert nem úgy néz ki, mint amiből játék lesz holnapra.

A tesztek szerint a PS és Xbox verziók elfogadhatóbbak. Ezt PC-re vettem volna, de a Zelda miatt később, viszont így szerintem nem fogom egyáltalán megvenni, max év vége felé Xbox-ra.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...