A Control továbbra is a egyik tesztjáték egy-egy új videokártya teszteléséhez, annak ellenére, hogy már négyéves címről beszélünk, azonban a mai napig feltűnnek olyan grafikus problémái, mint a lassan betöltődő textúrák. Ha engedélyezzünk a Windows automatikus HDR-jét, akkor a kép valójában sötétszürke, ahelyett, hogy a valódi fekete lenne, illetve a bloom effekt is csökkenti a kép élességét.
A kényelmetlenségek javarészét szerencsére a Remedy egyik alkalmazottja, név szerint Filippo Tarpini orvosolta egy moddal. Az úriember fél évvel a Control kiadása után csatlakozott a stúdióhoz, mint Unreal Engine-specialista, friss munkája a HDR ultrawide DLSS RT patch, ami jelentősen javítja a játék megjelenését.
A Digital Foundry csapata a natív HDR-támogatást emeli ki, ami jelentősen jobb a Windows automatikus megoldásához képest. Ráadásul pixelenként több sugarat ad a ray tracinghez és növeli a térfogat-effektusok felbontását, valamint javítja a textúra-streaminget is.
A mod jelenleg az 1.4-es verziószámnál jár, néhány hiba még előfordulhat, de folyamatosan alakul a projekt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.