Június 17-én mutatták be a Hideo Kojimáról szóló életrajzi dokumentum filmet az USA-ban, aminek a premierjén a veterán játéktervező egy újabb "kojimás" kijelentést tett. Elmondása szerint már régóta szeretne elkészíteni egy játékot, amit a világűrben játszhat az ember, ehhez pedig arra lenne szüksége, hogy őt is kilője valaki az űrbe, hogy ott dolgozhasson.
Nem idegenek Kojimától sem a meghökkentő kijelentések, sem pedig a szokványostól eltérő játékmechanikák és a játékon kívüli tárgyak hatásai a játék világára. A Metal Gear Solid 1 esetében a kar átdugására volt szükség egy bossharc során, az egyik NPC rádiócsatornájában kódját pedig a doboz hátuljáról tudhattuk csak meg.
Ennél is extrémebb elképzelés volt a GBA RPG Boktai: The Sun is in Your Hand kazettája, amelyet ha kivittünk a napra, akkor a beépített fényérzékelő segítségével "feltöltötte" a játékban található fegyvereinket. A mester szeretett volna készíteni egy önmegsemmisítő játékot is, ami új jelentést adott volna a permadeath fogalmának.
Hogy mennyire gondolta komolyan az űrutazásos játékkészítés ötletét, nem lehet tudni, bár munkatársai szerint inkább csak heccből kérte, hogy lője ki valaki az űrbe.
Voltak a fickónak kreatív ötletei a hosszú pályafutása alatt, ezt ne vegyük el tőle. Én csak az MGS 5-tel játszottam, az is teli volt olyan kis apróságokkal, amik ötletesek és a játékmenet szempontjából sokszor hasznosak voltak, de mondjuk nézz meg a régi Mgs játékokról Easter egg videókat, vannak köztük nagyon elmés cuccok. Csak h a leghíresebbet említsem; mikor az öregapáddal egy idős mesterlövész a boss, és huszadjára halsz meg, és a kukid kivan, kikapcsolod a PS2-őt(!!!!!!), és egy hét múlva újra érzed magadban az erőt, mint Luke Skywalker az Utolsó Jedik utolsó 5 percében, akk kiderül, h a vén gané végelgyengülésben elpusztult, mission accomplished.:-)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.