A Microsoft meghallgatásán került nyilvánosságra, hogy az amerikai cég egy időben szemezett a gondolattal, hogy megvegyen más kiadókat és független fejlesztőket. Phil Spencer jóváhagyást kért a cég vezetőségétől a Sega esetleges felvásárláshoz, az azonban már nem derült ki, hogy miért nem történt semmi ez ügyben: lehet, hogy nem kapott zöld utat a dolog, de lehet, hogy a tárgyalóasztalig jutottak a felek, és ott nem tudtak megállapodni a japán kiadóval.
A Sega mellett az IO Interactive, a Bungie (újra!) és a Supergiant Games is felmerült lehetséges "célpontként". Sonic gazdája a változatos és kiegyensúlyozott portfóliója, és az ázsiai régiókban népszerű IP-k okán tűnt ideális választásnak, míg a többi stúdió stratégiai felsárlás lett volna, hogy az Xbox Game Pass "lyukait" az ő játékaikkal tömjék ki, ezzel erősítve a szolgáltatást és gyorsítva annak növekedését. És természetesen ezzel a Sonyt is kiüthették volna a játékból, Spencer szerint.
Szintén a meghallgatás során árulta el Spencer, hogy az Xbox Series-konzolok megjelenését követően, és a chip ellátási probléma okán igen hamar elkezdték a fókuszt áthelyezni a xCloudra és a játékstreamelésre. A konzolok a cég stratégiájának részeként egyre kisebb fókuszt élveznek, Spencer szerint pedig működik is a dolog, a szolgáltatásaik népszerűbbek, mint az eszközeik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.