Habár a Season 1 és a vele járó újdonságok csak csütörtök este érkeznek, az Eternal és Hardcore realmokon már élesedett az 1.1.0a rendszámú frissítés. Egy nagyon masszív csomagról beszélhetünk, melynek patch note-jait is hosszú manőver áttekerni, de mindenképp érdemes néhány pillantást vetni az újdonságokra azoknak, akik még nem döntötték el, hogy milyen karakterrel indítják az első szezont.
A szokásos hibajavítások mellett (melyekből akad bőven!) számos új felszerelés is kerül a játékba. Összesen 6 új Unique item és 7 új Legendary Aspect teszi változatosabbá a buildjeinket - érdemes átnyálazni őket, hiszen az update után a korábban domináns karakterösszeállítások felett fordulhat a kocka. Az öt játszható karakterosztály mindegyike kapott néhány buffot és számos nerfet is - olyanok is, akik abszolút nem érdemelték meg ezt. Mivel tényleg gigászi a változtatások listája, azt itt fel sem soroljuk - helyette azt ajánljuk, hogy a korábban linkelt oldalon fussátok át a titeket érintő szekciókat!
Ahogy azt azonban már a bevezetőben is említettük, a jókora frissítés fogadtatása nem úgy sikerült, ahogy azt a Blizzard szerette volna: gyakorlatilag órákon belül lángba borultak a játék közösségi médiafelületei. Ennek oka egyszerű: a fejlesztők láthatóan komolyabb odafigyelés nélkül nerfeltek számos olyan rendszert és kasztot, amelyek egyáltalán nem érdemelték meg ezt. Átfogó gyengítést kapott a védelmi statok mellett többek közt a minden kasztot érintő Vulnerable Damage és Critical Damage, de komoly nerfek érték például a Sorcerert is, amely amellett, hogy csupán egy-két használható endgame builddel rendelkezik, így is messze a játék leggyengébb karakterosztálya a jelen pillanatban. Az egyöntetű negatív visszhang olyan méreteket öltött, hogy a Blizzard fejlesztői is egyből válaszra kényszerültek: a játék közösségi menedzsere, Adam Fletcher bejelentette, hogy a fejlesztők pénteken egy élő adásban reagálnak majd a játékosok feedbackjére.
Jelenleg tehát áll a bál a Diablo IV háza táján. Ha azonban titeket nem tántorítottak el a cudar változtatások, akkor emlékeztetőként még annyit megemlítünk, hogy a csütörtöki szezonkezdés előtt érdemes legalább egyszer fellépnetek a már meglévő karakteretekre, hiszen ezzel biztosíthatjátok azt, hogy az eddig megszerzett permanens bónuszok (Lilith-oltárok, Renown, térkép felfedezése, stb.) életbe lépjenek az új, szezonális karaktereken is.
Szerintem jó ezt a játékot csak úgy játszani, hogy leszarsz mindent benne, hogy kinek hányas nightmare megy meg stb. csak játszani és élvezni amennyit tud a karaktered.
Ja, hát ez tényleg rettenetesen izgalmas ;)
(példa: csak beletekergettem de kijött egy olyan, hogy több szinttel maguk felett gyilkolgatták valamivel az ellenséget, ezért visszavettek belőle - ebben mi kivetni való van?)
A játék frankó, amíg tart a sztori meg a side quest-ek, erődök stb. magyarul, amíg felfedezi az ember az egész térképet. Ez rengeteg idő amúgy, mire mindent megcsinál az ember. Utána viszont szerintem kevés a World Boss és kb. soha nem is találkoztam velük megjelenés óta, mert nem akkor jönnek, amikor én játszok. Ashava-t 1-szer láttam, a Halált 2-szer , míg a treaseure ládás figurát is csak egyszer. A Helltide szerintem unalmas, ahogy a Fának dolgozni is unalmas és van még ugye a Legion, amit kb. mindenki nyom fejlődésre, de az se nagy szám. Jobban váltogathatnák a boss-szokat benne és még a Nightmare Dungeon-ok, amik megint az önismétléssel unalmasak , ugye a 100 beígért különböző dungeon-ból lett vagy 20 talán? :D
Mindezek ellenére szerintem, még ígyis belelehet pakolni jó pár 100 órát, amíg a játék élvezetes, szóval bárkinek megéri az árát. Persze általában olyanok írják, hogy szar a játék, akik belepakoltak 500 órát , nekik persze, hogy "szar" :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.