A július 25-én megjelent játék kritikailag nagyon pozitív fogadtatást kapott, amiről a készítők még egy külön trailert is készítettek. Ez tűnhet nettó dicsekvésnek is, ugyanakkor valóban megsüvegelendő teljesítmény. Persze, a jó kritikák mit sem érnének, ha a játékosok nem szeretnék magát a játékot, azonban úgy fest, hogy az emberek ki voltak éhezve egy ilyen játékra, ahogy a tegnapi cikkünkben is olvasható, nagyon nagyot megy a Remnant II Steamen.
A Gunfire Games emellett bejelentette, hogy 4 nappal a megjelenés után már több mint egymillió példányt adtak el a játékból. Ebbe a számba természetesen mindhárom célplatform beleszámít.
A fejlesztők mellett a kiadó is rendkívül elégedett az eddigi eredményekkel, a játék már így is túlszárnyalta az elvárásaikat, így egy biztos: a Gunfire Games igen könnyen kaphat zöld utat akár a mostani játék további tartalmainak elkészítéséhez, akár a franchise trilógiává bővítéséhez.
Előbbi valószínűbb, mivel már most is van a játékban egy extra archetípus, akinek a kioldásához magát a kódot kell legyűrni. Egészen pontosan az adatbányászokra vár a feladat, hogy kiderítsék nemcsak az archetípus jellemzőit, de kioldásának részleteit is. Ben Cureton, a játék egyik fő tervezője szerint tisztában voltak azzal, hogy az elhivatott adatbányászokat úgy sem tudnák megállítani, így inkább megfordították a dolgot, és nekik is kedveznek azzal, hogy van mit keresni és kinyerni a játék fájljaiból.
A Remnant II július 25-én jelent meg Xbox Series X/S-re, PlayStation 5-re és PC-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.