A EA gondozásában megjelent Star Wars Jedi: Survivor igen döcögős rajtot vett megjelenéskor, sokan számoltak be olyan mértékű teljesítménybeli problémákról, amelyek sok esetben játszhatatlanná tették a játékot. Sajnos a problémát nem lehetett az idei év "trendjére", az optimalizálatlan PC-portra fogni, mivel konzolokon is tapasztalni lehetett, hogy valami nincs rendben. Ezek ellenére is a játék kritikailag és anyagilag is sikeres, nem is csoda, hogy a fejlesztők megkapták a zöld utat, hogy nekiessenek a folytatásnak. Szerencsére a Respawn nem engedte el a játék kezét, meg is kezdték a hibák javítását, és immár megérkezett a hetedik patch.
A mostani javítási lista már lényegesen rövidebb, mint a korábbiak, azonban most is igen fontos elemek kerültek be a játékba. Konzolokon például újradolgozták a Quality és Performance módokat, így amíg előbbinél csökkentették az fps szám ingadozását, addig utóbbinál a ray tracing kikapcsolását követően stabil 60 fps várható. PlayStation 5-ön bekerült a VRR-t is, a PC-sek számára pedig végre elérhető a DLSS. Természetesen kisebb javításokat is eszközöltek a játék egészét illetően, például igyekeztek csökkenteni a játék összeomlásának gyakoriságát. A javítócsomag már tölthető, így mindenki maga próbálhatja ki, hogy mennyire sikerült jól ez a patch.
Mindegy ennek a cuccnak, szeretettel vártam PC-re, hogy teljes áron megvegyem, de úgy elintézték, hogy még az is csoda lesz, ha Game Pass-ben letolom.
Nem tudom eldönteni hogy ezt igy olvasva sírjak vagy nevessek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.