Dupla frissítéscsomaggal bővült a Lords of the Fallen

  • Írta: Nyuszcica
  • 2023. október 15.
  • Bejelentés
Link másolása
A Hexworks kiadta az első két PC-s frissítését a Lords ot the Fallen című souls-like videójátékához: az újdonságok ismertetése mellett a fejlesztők megköszönték a játékosoknak a hibák jelentéseit.

 A nemrég megjelent souls-like akció szerepjáték, a Lords of the Fallen fejlesztői nem unatkoznak, ugyanis a tegnapi és a mai napon is útjára indítottak egy frissítéscsomagot. A ma megjelent kísérőlevélben megköszönték a játékosoknak azt, hogy jelentették a hibákat és hogy együtt tették jobbá ezt a sötét, fantasy világot. A mai update végre pontot rakott a DLSS Frame Generation problémájára, ugyanis a többszörösen jelentett hibás működés miatt a fejlesztők először deaktiválták azt. 

Ám valakiknél nem okozott kellemetlenséget játszás közben ez a beállítás, ezért visszakérték a Hexworks-től. Emiatt ma már újból könnyedén elérhető a funkció, ezúttal a Settings menüpont alatt, opcionálisan. Az 1.1.193-as és az 1.1.191-as frissítés még sok más esztétikai újítást hoz, plusz a harcok közben felfedezett bugokat is javítja, mint például a hátulról való támadás extra sebzését. Ha kíváncsiak vagytok a részletekre, akkor kattintsatok ide és olvasgassatok kedvetekre! 

5.
5.
delphijos
#4: Megmondom mi az oka. Konzolon minimális kontrollod van, és a játék szépen be van lőve médium-high részletességére, és szépen csinálja a “háttérben” a dinamikus felbontást, és úgy érzed , na, ez f@sza, minden megy “simán”. Ezzel szemben PC-n van millió config beállítás, és vége van a világnak ha valamelyik csúszkát esetleg le kell húzni ULTRA-ról, mert akkor már fos optimalizálatlan a port. Úgy hogy PC-n szinte “végtelen” a hw kombináció. Van akinek erős CPU van, kevés RAM, esetleg fordítva, a VGA-ról meg nem is beszélve, vagy az OS-ről, hogy mi fut még, mihez, milyen driver, stb…. Nehéz mindenre lőni. Nem kell messzire menni, már az kihívás hogy az S/S meg az S/X portot összelőjék valahogy, hogy hol mit kell változtatni. Nem mondom hogy nincs rossz PC port, de igen, azt se játszuk hogy ha a DF nem élvez el valamitől vagy talál valamit, akkor az játszhatatlan PC-n. Azt meg már csak mellékesen említem hogy falra mászok attól hogy a PC-ről úgy beszélnek sokszor mintha mindenkinek HIGH END gépe lenne, és PC-n az alap a 4K/ULTRA gaming, amikor sokszor nemhogy az erre jó PC HW, de még 4K monitor sincs.
4.
4.
Doomsayer
#3: "a konzol említése talán nem szerencsés"

Nem, egyáltalán nem szerencsés, pl az általad említett dolog miatt sem, csak azért nem álltam meg az idecitálását, mert cry úgy csinál néha, mintha PC-n minden totál játszhatatlan lenne és nincs erre semmi megoldás, miközben konzolon meg nem is hallottak volna az ő egyik állandó vesszőparipájáról, a DRS-ről és minden mega durván menne natívan, miközben a TV 120-as korlátjába állna bele minden konzol cucc a képtöréssel a 144+ fps miatt...

És hát valóban játékonként változó a dolog, de a legtöbb esetben hiába te vagy a sólyomszemű és digital foundry-n nevelkedett gamer joe, de bármit teszel és akkor sem látsz más különbséget még távcsővel sem egy amúgy ultrára rottyantott játékon, ha egy vagy két setting high-ra van visszavéve. Ott indulok, hogy nálam soha nem írta ki egy játék sem, hogy ultra, mert az ilyen Motion Blur-t, Chromatic Aberration-t, meg Film Grain-t is azonnal off-ra teszem és akkor azt írja, hogy custom. És semmi bajom nem lett tőle. Valamint nem kevés pénzt megspóroltam a több zsák gipszen, amit nem kellett megvennem, hogy begipszeljem a hülye effektekbe beletörött látásomat.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...