Nem volt könnyű az Unreal Engine 5.2-re való átállás a Studio Wildcard csapatának, hiszen csak egy kis indie csapatról van szó. A 2015-ben megjelent túlélőjátékot gyakorlatilag a nulláról írták újra, számos kulcsfontosságú különbséggel. Először is, ott lesz a cross-platform moddolás lehetősége, azaz már Xbox Series X/S-en sem maradunk ki az ütős rajongói munkákból.
Az új engine már egy teljesen új dinamikus globális bevilágítási rendszert használ, ez a Lumen. De a dinók kinézete is teljesen részletgazdag a Nanite technológiával, amellyel valós időben skálázhatják és streamelhetik a részletgazdag asseteket a grafikus processzorra. A Chaos egy új fizikai rombolási rendszer, a illetve már teljesen kölcsönhatásba léphetünk a vízzel és a lombozattal.
Az Ark: Survival Ascended a korábban kiadott összes DLC-t is tartalmazza, de a premier után is kapunk még tartalmakat, új sztorivonalat, szezonális eseményeket és új lényeket is. A megjelenés "hamarosan" PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.