Baldur's Gate III - végre megoldódtak a mentési problémák Xboxon
- Írta: szlav
- 2024. január 17.
Bármennyire is nagyszerű játék a Baldur's Gate III, az Xbox Series X és Series S játékosai egyértelműen kihúzták a legrövidebbet, és nem csak azért, mert hozzájuk érkezett meg legkésőbb az év RPG-je. A december eleji megjelenése óta súlyos technikai hibákkal küzdött a játék, legfőképp a mentéseket illetően, azt pedig bizonyára nem kell magyaráznunk, hogy egy akár többszáz órás szerepjátéknál nem a legkellemesebb dolog, amikor visszafordíthatatlanul elszáll a játékállás.
A port hibáiról mi is írtunk egy hosszabb beszámolót, az itt leírtakat azonban mostantól javarészt semmisnek vehetjük, szerencsére. Az Xbox Support hivatalos X-csatornáján érkezett ugyanis a hír, miszerint a konzolok legújabb rendszerfrissítése már elérhető, az update pedig végre elejét veszi a mentések további elvesztésének. Igen, a hibát nem a játék fájljai közt, hanem a Microsoft rendszereiben kellett keresniük a szakembereknek.
Az update a következő egy-két hét folyamán minden játékoshoz automatikusan megérkezik majd, aki azonban meg szeretné sürgetni a folyamatot, manuálisan előbb is letöltheti a rendszerfrissítést. Reméljük, hogy ezzel véget ér a Bladur's Gate III keserű kálváriája az Xbox-konzolokon!
-Késnek a hangeffektek és animációk harc közben, vagy le sem játssza őket.
-Inferno háttérhangok,a zörej és gyötrelmes üvölték random felváltják az adott helyszínét, vagy akár a főmenüben és a karaktergeneráló képernyőn is a háttérzenét. Nagyon gyakori bug, csak reload segít, de az se mindig.
-Gyakran összeomlik a játék dashboardra, de quick resumeben szinte mindig.
-Nagyon hosszú töltési idők.
Mindez a legutóbbi, közel 18GB patch után is változatlan maradt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.