A Dragon’s Dogma 2 fejlesztői szerint nem létszükség a gyorsutazás

  • Írta: osan
  • 2024. január 24.
  • Érdekesség
Link másolása
Hideaki Itsuno, a játék rendezőjének nyilatkozata szerint egyáltalán nem szükséges gyorsutazási funkciót tenni a nyitottvilágú játékokba, egyszerűen élvezhetővé kell tenni a felfedezést, utazást.

Az amerikai IGN interjút készített Hideaki Itsunoval, a Dragon’s Dogma 2 rendezőjével, amiből kiderült, hogy a játék, mint elődje is, arra fog ösztökélni minket, hogy inkább lábon vagy kétkerekűn járjuk be a játék világát, mintsem a gyorsutazási lehetőséggel:

Csak próbáld ki. Unalmas az utazás? Ez nem igaz. Egyedül akkor probléma ez, ha a játékod is unalmas. Egyszerűen szórakoztatóvá kell tenned az utazást.” – kezdte magyarázni Itsuno, majd így folytatta: „Ezért helyezel el dolgokat a megfelelő pozícióban a játékosnak, vagy találsz ki egy olyan metódust, amivel mindig máshogy bukkannak fel az ellenségek, így mindig más élményt adnak, vagy belekényszeríted a játékost abba, hogy vakon menjen egy szituációba és ne tudja, hogy az előtte lévő 10 méter biztonságos-e... Sok munkát tettünk abba, hogy úgy alkossuk meg a játékot, hogy ha belefutsz valakibe, akkor valami történni fog; szóval igazából rendben van, ha van gyorsutazási funkció, de mi úgy döntöttünk, hogy egy olyan térképet csinálunk, ahol a játékosok azt a döntést fogják hozni, hogy inkább lábon vagy kerékpáron járják be a világot...

Érdekesen hangzik Itsuno gondolatmenete és nem tudnánk azt mondani, hogy nem értünk vele egyet. A Dragon’s Dogma első részében is volt gyorsutazási lehetőség, viszont ahelyett, hogy ingyenesen használható lett volna, a drága és ritka Ferrystone-hoz kötötték. A második részben is folytatni fogják ezt a hagyományt, sőt bevezetésre kerülnek az ökörszekerek is, vagyis „Oxcart”-ok, melyek csak egy bizonyos útvonalon visznek minket végig és közben bármikor rajtunk üthetnek az ellenségek.

A Dragon’s Dogma 2 március 22-én érkezik PlayStation 5-re, PC-re és Xbox Series X/S-re.

5.
5.
tyber16
" A második részben is folytatni fogják ezt a hagyományt, " lol na jó most mondtam le az előrendelésemet, tudod kikkel szórakozzatok az első rész egyik legnagyobb baja ez volt hogy a tök üres térképen sétáltál órákat MINDENHOVA. Mondhatnak bármit de kizárt hogy a még nagyobb térképet megtöltsék annyival hogy megérje mégegyszer sétálgatni rajta legyen bármilyen jó is a harcrerndszer. Egy ekkora világú játékban bocsánat de 2024-ben igenis legyen meg a választásom egy normális fast travel rendszerhez. Hagyjuk már a játékost dönteni ha már szerepjátékról van szó.
4.
4.
Br1sk
ezek szerint a far cry 2 kimaradt neki. minden zseniális volt benne de a túl sok járkálás meg újratermelődő outpostok élvezhetetlenné tették
3.
3.
Hoki György
Rednkívül nagyra becsülöm Itsunot és a munkásságát - a DMC-t azzá tenni, ami már a lett nem kis feladat lehetett - de nem. Ez így nem. Az első részbe is kellett volna egy tradícionális fast travel, mert ott is csak rohangálás volt, és itt sem hiszem, hogy jó lesz, ha nem lesz. Oké, hogy ferrystone rendszer, de hatalmas világoknál, ha már felfedeztem a területet, mountok vagy élvezetes traversal mechanikák meg nincsenek, hadd ne szaladgáljak már végtelen mennyiségben csak azért, mert a játék egy része élvezetes.
2.
2.
Doomsayer
Nem ismerem az első részt, de ugye most nem arról van szó, hogy csinálnak egy ikongyűjtős open world coop foshalmazt és kihagyják belőle a gyorsutazást? Akár most kaszálhatják a címet lol
1.
1.
Shao Kahn
Én végigvittem a Dragon's dogma 1-et, és azt kell mondanom ez a kijelentés egy nagy hazugság. Meg sem tudom számolni hányszor kellett órákig mászkálnom a játék helyszínei között miközben küldetéseket hajtottam végre. Szinte minden mellékküldetésre ráment egy napom! Arról nem beszélve hogy az ellenfelek is non stop újratermelődnek, így ugyanazokat és ugyanannyit kell ugyanott levágni, kérem szépen EZ az unalmas. Úgyhogy szerintem gyorsutazás kell!
Bár várom a második részt, de ha ez a gyorsutazás hiány dolog nem változik, akkor kétszer is meggondolom.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...