A Dragon’s Dogma 2 fejlesztői szerint nem létszükség a gyorsutazás
- Írta: osan
- 2024. január 24.
Az amerikai IGN interjút készített Hideaki Itsunoval, a Dragon’s Dogma 2 rendezőjével, amiből kiderült, hogy a játék, mint elődje is, arra fog ösztökélni minket, hogy inkább lábon vagy kétkerekűn járjuk be a játék világát, mintsem a gyorsutazási lehetőséggel:
„Csak próbáld ki. Unalmas az utazás? Ez nem igaz. Egyedül akkor probléma ez, ha a játékod is unalmas. Egyszerűen szórakoztatóvá kell tenned az utazást.” – kezdte magyarázni Itsuno, majd így folytatta: „Ezért helyezel el dolgokat a megfelelő pozícióban a játékosnak, vagy találsz ki egy olyan metódust, amivel mindig máshogy bukkannak fel az ellenségek, így mindig más élményt adnak, vagy belekényszeríted a játékost abba, hogy vakon menjen egy szituációba és ne tudja, hogy az előtte lévő 10 méter biztonságos-e... Sok munkát tettünk abba, hogy úgy alkossuk meg a játékot, hogy ha belefutsz valakibe, akkor valami történni fog; szóval igazából rendben van, ha van gyorsutazási funkció, de mi úgy döntöttünk, hogy egy olyan térképet csinálunk, ahol a játékosok azt a döntést fogják hozni, hogy inkább lábon vagy kerékpáron járják be a világot...”
Érdekesen hangzik Itsuno gondolatmenete és nem tudnánk azt mondani, hogy nem értünk vele egyet. A Dragon’s Dogma első részében is volt gyorsutazási lehetőség, viszont ahelyett, hogy ingyenesen használható lett volna, a drága és ritka Ferrystone-hoz kötötték. A második részben is folytatni fogják ezt a hagyományt, sőt bevezetésre kerülnek az ökörszekerek is, vagyis „Oxcart”-ok, melyek csak egy bizonyos útvonalon visznek minket végig és közben bármikor rajtunk üthetnek az ellenségek.
A Dragon’s Dogma 2 március 22-én érkezik PlayStation 5-re, PC-re és Xbox Series X/S-re.
Bár várom a második részt, de ha ez a gyorsutazás hiány dolog nem változik, akkor kétszer is meggondolom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.