Újabb részletek derültek ki David Vonderhaar projektjéről

  • Írta: aronsz
  • 2024. február 29.
  • Hír
Link másolása
Az Activision Blizzard leépítései után több fejlesztő saját stúdiót indított, köztük David Vonderhaar is, aki egy anti-COD-on dolgozik. Az egyelőre kicsi csapat hosszú távon is rendhagyó felfogás szerint igyekszik majd működni.

A héten már beszámoltunk róla, hogy David Vonderhaar új stúdiót indított Bullet Farm néven és új munkatársakat keres egy co-op projekt fejlesztéséhez. A Kotaku ma délután közzétett egy hosszabb cikket Vonderhaar-ról, amiből kiderült a Bullet Farm a Call of Duty mintájára, azonban annak hibáit elkerülve fejlesztene lövöldét.

Vonderhaar évekik a Treyarch stúdiónál dolgozott a COD franchise-on. Jelenlegi projektje is egy lövölde, viszont ezen túl majdnem minden másban szembe megy korábbi munkahelyének gyakorlatával.

A fejlesztés először távolról fog zajlani, jelenleg 4 ember részvételével. Az idei év végéig 15 főre tervezik növelni a létszámot, majd összesen körülbelül 50 fővel számolnak hosszú távon. Kiderült az is, hogy Vonderhaar nem ért egyet számos dologgal a Call of Duty széria kapcsán.

A mindig csak újabb bőrt lehúzó franchise rendszer, a véget nem érő folytatások, battle passok mind ellenére vannak. Tervei szerint a Bullet Farm “oldschool” megközelítéssel fejleszt majd, valamint szeretne szorosabb együttműködést a csapat tagjai között és úgy érzi, hogy ezt csak kis létszámmal érheti el.

“A méret passzol a játékhoz, amit csinálok. Kicsi és intim stúdió egy kicsi és intim játékhoz, igaz? Kulturálisan is sokkal jobb, ha mindenki sokat fektet a játékba, nem pedig a 709-es számú dizájner vagy, aki fákon dolgozik. Úgy gondolom sokkal jobb munkát végeznek az emberek, ha többféle dolgot csinálhatnak, mintsem egyetlen apró részletet ismételnek ezerszer” – mondta el  Vonderhaar a fejlesztéshez való hozzáállásáról.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...