Az Electronic Arts pénzügyi jelentéséből nemcsak az derült ki, hogy még ebben a fiskális évben megkaphatjuk a legújabb Dragon Age-játékot, de az utána tartott kérdezz-felelek közben Andrew Wilson, a cég vezérigazgatója is mondott pár érdekes dolgot.
Arra a kérdésre, hogy az EA tervezi-e használni a mesterséges intelligenciát a fejlesztésben csak úgy felelt, hogy: „Mint egy cég, mindig is mélyen kötődtünk az MI-hez, már a kezdetektől. Az összes játékunk középpontjában ott volt, az emberi intelligencia kicserélése játékmenet kontextusában. Ha a manapság terjedő alkotó MI-ről beszélünk, ahogy egyre jobban összeolvad a tényleges mesterséges intelligenciával, akkor még nagyon gyerekcipőben járunk...”
Szerinte a legelső, és egyben legfontosabb pillére az MI-nek, hogy rájöjjenek hogyan teheti a csapatot hatékonyabbá, hogyan adhat a fejlesztőknek nagyobb hatalmat, és hogyan adhat vissza időt úgy, hogy hamarabb érjenek el az izgalmasabb részekhez.
Wilson azt is kiemelte, hogy az Electronic Arts fejlesztési folyamatainak több, mint felében használhatnának mesterséges intelligenciát, sőt ez is a terv az elkövetkezendő 5 évre: „Számos elemzést folytattunk a fejlesztéseinkkel kapcsolatban és úgy hisszük, hogy több, mint 50%-a a folyamatoknak pozitívan változna a mesterséges intelligencia hatására.”
Egyébként ezen kívül tényleg nagyon hasznos a copilot vagy a chatgpt fejlesztéskor, valóban gyorsít ha jól tudod használni, fejlesztőként mondom.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.