PC-n már lefutotta a legsikeresebb köreit a kooperatív játékra fókuszált Phasmophobia, melynek legnagyobb érdekessége, hogy a játék szellemei és más paranormális entitásai a játékosok beszédére és viselkedésére reagálva hozzák rájuk a frászt. Mindez jelenleg csak a PC-s játékosok kiváltsága, az idei halloween azonban elhozza a konzolokra szánt változatot is, melynek premierje több mint egy évet csúszott, többek közt annak köszönhetően, hogy tavaly augusztusban tűz ütött ki a Kinetic Games irodájában.
A fejlesztőstúdió most egy friss blogbejegyzésben adott helyzetjelentést a konzolos átiratok állapotáról, megerősítve az októberi megjelenést is. Megtudhattuk többek közt, hogy a játék ezzel teljes cross-play támogatást kap majd, beleértve a VR-os platformokat is, illetve azt is elárulták, hogy a fejlesztők jelenleg a Unity mérnökeivel kollaborálnak, hogy a lehető legjobb állapotban, jól optimalizáltan készüljenek el az Xbox-konzolokra és PlayStationre szánt portok.
Némi üröm az örömben viszont, hogy a Phasmophobia egyik legjellegzetesebb fícsöre először csak korlátozottan lesz támogatott a konzolos kiadásokban. Egész pontosan a hangfelismerés funkciójáról van szó, amely borzasztóan immerzívvé teszi a szellemvadászatot. Első körben sajnos a konzolosok csak a játékbeli Text Inputtal kommunikálhatnak majd a paranormális lényekkel, a csapat azonban aktívan dolgozik azon, hogy minél hamarabb megoldják konzolokon is az eredetileg elképzelt funkció működését.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.