A legnagyobbaktól vett ihletet a Star Wars: Outlaws

  • Írta: szlav
  • 2024. augusztus 1.
  • Érdekesség
Link másolása
GamesRadar hírportálnak volt lehetősége interjút készíteni Star Wars: Outlaws kreatív rendezőjével, Julian Gerighty-vel, aki kifejtette, honnan merített ihletet a nemsokára megjelenő új Ubisoft-játékhoz.

A rendező elsőként a házon belüli segítségkérést említette; az Assassin's Creed: Odyssey mechanikái nagy hatással voltak rá, ezért azt a csapatot kérte meg, hogy segítsenek megfejteni, mi volt a titka a nyitott világban való utazás, az ahhoz kötődő kíváncsi felfedezés megoldásának.

Emellett említésre került Red Dead Redemption II realisztikus világmegalkotása, ahol a játéktér nem csak checkpointok gyűjteménye, hanem egy élő (-nek ható) környezet. De a legnagyobb hatással a kurosawai ihletésű Ghost of Tsushima volt a játékrendezőre, ahol a játékmenet hatja előre a történetet, a világ és a megalkotott karakterek megismerése mentén. Reményük, hogy az Outlaws egy bűnös élvezet beteljesülése lehet a játékosok között, ahogy a Ghost of Tsushima volt a japánt szerető közönség számára.

Világos tehát, hogy a legnagyobbak felé tekintett a Massive Entertainment csapata, amikor a Star Wars: Outlaws-hoz kerestek inspirációt. Az, hogy mindez milyen végeredményt szült, augusztus 30-án megtudjuk, hiszen ekkor jelenik meg a játék PC-re, Xbox Series X/S-re és PlayStation 5-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...