Az, hogy egy játék itt-ott változik az évek során, kifejezetten normálisnak mondható. Az, hogy egy live-service játék szezonról szezonra hoz valami újat, szintén nem új. Az, hogy egy AAA-játék több mint egy évvel a megjelenése után drasztikusan újragondolja az olyan alapvető mechanikáit, mint a nehézségi szintek vagy a max szint és a szintezés működése, na az már enyhén szólva is ritka.
A Blizzard pedig pont erre készül a Diablo IV 2.0-s frissítéssel, ami az októberben érkező ötödik szezonnal, illetve a Vessel of Hatred kiegészítővel együtt érkezik majd. Bár egy kiegészítő markánsan más élmény lehet, mint az alapjáték, viszont a frissítés azokra is vonatkozik majd, akik nem vásárolják meg a játék első nagy expanzióját. És hogy mit is hoz majd a 2.0-s frissítéssel októberben?
Például a max szint 60-ra módosul. A szintezés így gyorsabb is lesz, és 60-as szinttől már Paragon pontokat kapunk. Ezek a pontok viszont már nem karakterhez, hanem világhoz kötődnek majd, így ha egy új karakterrel elérjük a maximum szintet, a már korábban befarmolt Paragon pontok hatására megugrik majd a karakterünk ereje. Erre szükségünk is lesz, mivel a nehézség szintek is megváltoznak. A World Tier rendszert elhagyják, és négy nehézségi szintet kapunk a Standard játékmódban. A max szint elérése után válik elérhetővé a négy szintre osztott Torment játékmód, ahol kevesebbet ér a páncélzatunk, és kevésbé leszünk ellenállók a különféle hatásokra.
Ez csak gyakorlatilag a változtatások jéghegyének csúcsa, hisz az egyes kasztok is kapnak egy-egy új aktív és öt új passzív képességet, de a képességfa kapcsolódásaihoz is hozzányúlnak. Érdemes fenntartásokkal kezelni a változtatásokat, hisz a tényleges implementálásig még változhat a lista, amit némi hideg élelem kíséretében itt tudtok szemügyre venni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.