Dühösek a veterán Genshin Impact játékosok

  • Írta: JesusHun
  • 2024. szeptember 1.
  • Érdekesség
Link másolása
A legutóbbi nagy frissítéssel sok új tartalmat kapott a miHoYo online szerepjátéka, az egyik újításnak viszont nem mindenki örült annyira, az eddigi hosszadalmas farmolás helyett a játékosok immár személyre szabhatják artifactjaikat.

Szerdán élesedett a Genshin Impact 5.0-ás frissítése, ami elérhetővé tette a Natlan régiót, de emellett számos hasznos újítást, tartalmat valamint könnyítést hozott magával a játékosoknak. A legtöbb dolgot örömmel fogadták az emberek, de az egyik, főként új játékosokat célzó aspektus rendesen felbosszantotta a több éve hűségesen jelenlévő veteránokat.

A hozzáférhetőség jegyében az új területek és küldetések nem igénylik az erősebb endgame karakterek meglétét, rögtön bele lehet csapni a lecsóba kezdő vagy haladóként is, ami teljesen rendben van, de egy másik változtatásnak hála nem kell már több 10 órán át farmolni a karakterünkhöz legjobban illő artifactokat, ezeket mostantól személyre lehet szabni. Ez elméletben egy nagyon pozitív irányba tereli a játékélményt, de érthetően nem esik jól azoknak, akik hosszú órákat öltek a keresgélésbe.

Voltak akik hetekig vagy akár hónapokig vadászták a megfelelő képesség-kombinációkkal ellátott tárgyakat, a végére már megkérdőjelezve a saját létezésüket is, ők például örültek volna ha a fejlesztőknek kicsit hamarabb jut eszükbe ez a megoldás. Vannak akik úgy gondolják, a játék így túlságosan meg lett könnyítve, de objektív szemmel nézve csak időt spórolunk a karakterfejlesztéshez. A történteken már nem lehet utólag változtatni, az OG playereknek meg kell békélniük a kialakult helyzettel, de egy darabig még biztosan ferde szemmel fognak nézni a fejlesztőkre és a könnyítést élvező újoncokra.

4.
4.
DragonBleacPiece
kezdők meg évekkel le vannak maradva szóval a sok neckbeard ne dühöngjön a waifuk miatt amiért más is belefog játszani és élvezni is fogja, nem csak egész nap farmol.. énis nyomtam 2 évet start nap óta, gatchához képest nagyon jó kis játék, sok a felfedeznivaló és szép színes a világ, nagyon hardcore kontentbe nem igazán mentem bele, csak általában egy 2-3 órás podcast közben mászkáltam (szegény ember zeldája)
3.
3.
Kris79
#2: Ez a mostanság szokásos hőbörgés bármin. Én is a kezdetek óta játszom, és örülök ennek a fejlesztésnek. Ráadásul ez olyan szinten limitált, hogy pl gobletből egy ilyen egyedi kraftolású 4 pontba kerül - és ebben a cycle-ben összesen 1 pont gyűjthető. Tehát az, hogy kb fél év alatt csinál 1-2 ilyet az ember, attól senki nem fog elszállni.
2.
2.
Gildesh357
Bullshit.
Nem létezik, hogy a veteránok java része ne örülne neki. Release óta tolom és az artifact farming volt a legnagyobb probléma a játékkal eddig.
És még mindig az, mert így se eléggé személyreszabhatóak az artifact-ok.
Simán kaphat az ember 2 hasztalan minor affix-et a crafted darabokra, és mellé arra mehetnek a fejlesztések is, mert a stat weight-ek hajlanak a rosszabb statok felé.
Sokrétegű rigged RNG van így is rájuk, és erősen limitált az új crafting.
1.
1.
Stranger
Nem ismerem a játékot, de a legtöbb MMO-t ilyen frissítésekkel tették tönkre
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...