Szerdán élesedett a Genshin Impact 5.0-ás frissítése, ami elérhetővé tette a Natlan régiót, de emellett számos hasznos újítást, tartalmat valamint könnyítést hozott magával a játékosoknak. A legtöbb dolgot örömmel fogadták az emberek, de az egyik, főként új játékosokat célzó aspektus rendesen felbosszantotta a több éve hűségesen jelenlévő veteránokat.
A hozzáférhetőség jegyében az új területek és küldetések nem igénylik az erősebb endgame karakterek meglétét, rögtön bele lehet csapni a lecsóba kezdő vagy haladóként is, ami teljesen rendben van, de egy másik változtatásnak hála nem kell már több 10 órán át farmolni a karakterünkhöz legjobban illő artifactokat, ezeket mostantól személyre lehet szabni. Ez elméletben egy nagyon pozitív irányba tereli a játékélményt, de érthetően nem esik jól azoknak, akik hosszú órákat öltek a keresgélésbe.
Voltak akik hetekig vagy akár hónapokig vadászták a megfelelő képesség-kombinációkkal ellátott tárgyakat, a végére már megkérdőjelezve a saját létezésüket is, ők például örültek volna ha a fejlesztőknek kicsit hamarabb jut eszükbe ez a megoldás. Vannak akik úgy gondolják, a játék így túlságosan meg lett könnyítve, de objektív szemmel nézve csak időt spórolunk a karakterfejlesztéshez. A történteken már nem lehet utólag változtatni, az OG playereknek meg kell békélniük a kialakult helyzettel, de egy darabig még biztosan ferde szemmel fognak nézni a fejlesztőkre és a könnyítést élvező újoncokra.
Nem létezik, hogy a veteránok java része ne örülne neki. Release óta tolom és az artifact farming volt a legnagyobb probléma a játékkal eddig.
És még mindig az, mert így se eléggé személyreszabhatóak az artifact-ok.
Simán kaphat az ember 2 hasztalan minor affix-et a crafted darabokra, és mellé arra mehetnek a fejlesztések is, mert a stat weight-ek hajlanak a rosszabb statok felé.
Sokrétegű rigged RNG van így is rájuk, és erősen limitált az új crafting.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.