Bőven akad a Sony háza táján original PlayStation cím és tartalom, a cég vezérigazgatója, Kenichiro Yoshida meglátása szerint viszont le vannak maradva az új IP-k tekintetében. Annak érdekében, hogy ez változzon, erőforrásokat terveznek mozgósítani, hogy biztosítsák a friss animék, filmek és videójátékok utánpótlását.
A Financial Times-nak adott interjújában Yoshida szavaiból azt lehetett kivenni, hogy továbbra is rendelkezésére állnak majd a különféle streaming szolgáltatóknak – Netflix, Max –, de a szórakoztatóiparban való versenyképességhez elengedhetetlen, hogy új IP-ket gyártsanak. Hiroki Totoki, a Sony pénzügyekért felelős vezetője kifejtette, a probléma abban gyökerezik, hogy nincs elég olyan matéria, amit a kezdetektől fogva ők neveltek a nulláról, ezen pedig változtatni kell.
A tervek szerint az animék terén is van mit fejlődni, új animációs filmeket/sorozatokat készítenének, akár társproducerként is, a Crunchyroll streaming platformra pedig több felhasználót szeretnének terelni a PlayStation Plus előfizetés által. Yoshida az elmúlt 6 évben 10 milliárd dollárt költött a saját kreációik eredményesebbé tételére, de a szórakoztató brandjük újraformálásának folyamata közel sem ért még véget.
Ha már van egy jó kis DualSense-ük akkor használják már jobban ki.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.