Fejlesztői hírmorzsák az Indiana Jones and the Great Circle-ről

  • Írta: Luchiano
  • 2024. szeptember 8.
  • Hír
Link másolása
A MachineGames fejlesztőivel készített interjúból kiderül egy s más arról, hogyan próbáltak karakterhűen visszaadni Indy kalandjait és hogy haladni kellett a stúdiónak a korral.

Az Edge magazinnak volt lehetősége beszélgetni a MachineGames munkatársaival, akik megosztották néhány érdekes információt a készülő Indy játékukról. A csapat kemény magjának története messzire nyúlik vissza, már 20 éve a The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay játékban is fontos szerepe volt a belsőnézetes közelharcnak, ami kedvenc régész professzorunk történetei során is markáns elem. 

Nem ismeretlen tehát számukra az új játék mechanikája, de mint Jens Andersson (vezető tervező) elmondta, 20 év alatt nagyon sok minden változott a technológiákban, az elvárásokban, és ezért tudják, hogy nekik is fejlődniük kell és belecsempészni az Indiana JOnes filmek hangulatát a verekedésekbe is. Szeretnék megmutatni, hogy milyen jól megtudják oldani ezt a kihívást, hogy szuper legyen az a bizonyos első benyomás.

Axel Torvenius, kreatív rendező szintúgy kiemelte a verekedések fontosságát és a realitásra való törekvést, hiszen Indy sosem volt az, aki egymaga legyőz egy csapat ellenfelet. Hogy hűek tudjanak maradni a forrásanyaghoz, a lövöldözést igyekeztek limitáltan beilleszteni a játékba, nem lesz érdemes előrántani a stukkert, mert a derék német katonák odasereglenek majd, és fiatal úr nem egy Blazkowicz, hogy kenterbe verjen mindenkit. Akár egy lövés is végzetes lehet főhősünk számára, a játék többek között így próbálja inkább a csihi-puhi és az ostorozás felé terelni a játékmenetet.

Nem kell már olyan sokat várni az Indiana Jones and the Great Circle-re, december 9-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, majd 2025 tavaszán Playstation 5-re.

2.
2.
IgazságotFráternek
Eddig nem igazán érdekelt ez a játék.A játékmenet előzetest amikor kiadták, még kiábrándító is volt.De ha tényleg a R:Butcher Bay csapat csinálja, akkor igazán rossz nem lehet, mert az igazán jó lett! Bár mintha lenne előre kis mentegetőzés, hogy mihez kellett igazodniuk.
1.
1.
crytek
Bizony bizony egy jó UE5-ös Riddick Remake de nagy lenne..de felőlem folytatás is jöhetne

Indiet nagyon várom day one csapatom majd a game passnak hála
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...