Deadlock - felvette a harcot a Valve a toxikus játékosokkal

Link másolása
Ahogy az az online játékok esetében lenni szokott, a Deadlockban is felütötte fejét a negativitás és a toxikus viselkedés a játékosok között. A Valve úgy döntött felveszi a harcot ez ellen.

Mint ahogy minden online videojátékban, így a Valve készülő MOBA-jában, a Deadlockban is felütötte a fejét a toxikus viselkedés a játékosok között. Úgy tűnik azonban, hogy a fejlesztők nem hajlandók tolerálni az effajta viselkedést és néhány ügyes trükkel igyekeznek javítani a problémás játékosok hozzáállásán.

Az egyik ilyen az úgy nevezett "low priority queue", ami a meccskeresést érinti. Ha egy játékos túl sokszor lép ki a meccseiből vagy esetleg rosszul viselkedik, akkor a játék automatikusan ezt az opciót állítja be. Ennek az a lényege, hogy a játék sokkal lassabban vagy egyáltalán nem talál meccset, ezzel büntetve a delikvenst. Ahhoz, hogy innen kikerüljön és visszaálljon a normális meccskeresési beállítás, a bűnös játékosnak x-mennyiségű meccset végig kell játszania.

Ezen felül a toxikus játékosok elveszíthetik a hozzáférést a meccskereséshez, a csevegéshez, valamint nem jelenthetnek más játékosokat sem.

1.
1.
Extol
Hát ez nem túl demokratikus eljárás. A szólásszabadsághoz hozzátartozik sajnos hogy nem minden játékos tud nyomdafestéket tűrő stílusban kommunikálni, de ez része a harcnak, elvégre a játékosok ölik egymást. Meccs elhagyásnak is lehet ezer oka, nem biztos, hogy a vesztésre állás miatt lép le valaki.
Hacsak nem csal valaki a játékban, nem lenne szabad retorziónak érnie.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...